Hei jenter :D

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter.. :)
Jeg lister meg forsiktig inn her! Har en nydelig gutt på 2,5 år som er født sept 2011.
Etter at jeg mistet i missed abort i mars 2013, 13 uker på vei ( etter en uventet graviditet). Har vi hatt lyst på enda en ny spire. men det var vist lettere sakt en gjort! for etter denne episoden, har vi vært gravide i oktober, desember, april men mistet alle i Sa... så håper dette virkelig går greit denne gangen. jeg har pleid å miste mellom uke 5-6 , rundt den tiden hjertet begynner og slå.. så å komme meg til 6 fullgåtte uker er en milepæl for meg kun rett over en uke igjenn :D håper kanskje noen med lignende historier har et par solskins historier og komme med` ?? , da hadde jeg blitt glad og kanskje en smule lettet. har vært hos gyn som ikke har sett noe galt foruten litt store eggstokker.... jeg har jo en velskapt sønn så det skal jo være fullt mulig. det ble nevnt når jeg gikk gravid med han at min livmortapp var litt kort.. men vett ikke om dette kan ha hatt noe betydning.. Gynokologen sa jeg skulle få ultralyd i uke 7 neste gang jeg gikk gravid så tenkte å ringe til min lege og få han til å sende henvisning! Men lurer på om jeg drøyer den litt er jo ikke noe å få gjort , jeg mener det hjelper jo ikke å ta hcg prøver og ultralyd det er jo kun en betryggelse for meg.. men jeg kjenner en slags ro over det hele.. så føler ikke jeg har hastverk med å få bestilt ultralyd.. Hcg prøver tror jeg heller ikke jeg gidder å ta denne gangen, det hjelper jo ikke spira om det skulle gå galt denne gangen også... det eneste er at det er dokumentert. Phju! Ble vist litt mye dette men gått og få ut litt tanker.. Så med det håper jeg med hele mitt hjerte at hver enkelt av oss her inne får gått et fullverdig svangerskap og at vi i februar sitter med hver våre friske nyfødte babyer .. det er mitt største ønske nå =) Masse lykke til Jenter :))

Gratulerer så mye! Håper alt går bra denne gangen ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye og velkommen hit :-) Håper spiren din holder seg der til termin denne gangen og at alt går bra med dere <3

Sent from my iPhone using BV Forum

tusen takk jenter :) håper jeg også! <3
har bestemt meg for å ikke stresse denne gangen og ta det som det kommer, og prøve og tenke positivt! jeg reiser heldigvis på ferie på lørdag og blir vell 2 uker så da er jeg allerede 7 uker når jeg er hjemme igjenn! Deilig, og tiden går fort da!

Back
Topp