Hei jenter :-D

ida89

Elsker forumet
I går ettermiddag bestilte jeg å Henrik tur til syden...
Reisemålet er bulgaria. fikk tak i en veldig billig tur, så for under 3000 kr fik kvi tur å det var med vorsikkring å andre utgifter.

Det blir nå en tur uten Thea, å hun reiser til Kristiansand med besteforeldrene når vi kommer hjem igjen, så nå blir det 2 uker uten prinsessa mi. Det blir jammen rart. :)

Høres bra ut, litt kjærestetid er deilig [:)]
Blir sikkert rart at ikke snuppa di blir med, men da blir du ekstra glad når du kommer hjem til henne igjen tenker jeg [:)]

Da må dere kose dere masse!
Jeg hadde blitt helt tullerusk om jeg ikke skulle sett barna på to uker...hehe.

ORIGINAL: Dragemamma

Da må dere kose dere masse!
Jeg hadde blitt helt tullerusk om jeg ikke skulle sett barna på to uker...hehe.

Signere denna.. Hadde aldri klart meg uten dem i to uke... hehe ;)
Håpe dåkk får en flott ferie tur[:)] unne alle en fantastisk ferie [:)]

Det blir nokk værst for meg. Hun skal være med til Kristiansand å dra i dyrparken tre av dagen hun er der.. Masse bindg å kos meg søskenbarn, tanter og besteforeldre...
Så hun får det nok bra. jeg der i mot komemr nok til å gå på veggen!:P

Så koselig at dere får dratt på kjærestetur da;) Og ja! 2 uker er leeenge!!! Men tipper snuppa di vil kose seg i dyreparken;) Høres koselig ut for henne å være med diverse familie;) Det setter helt sikkert de også pris på! Det blir nok værst for deg[&:][:D] Men god tur!!!!! ;)

Leverte henne i går, det var helt forferdlig...
Da hun dro pressa tårene på, å det var ikkelett å holde tilbake.. Knakk sammen et par ganger i armene til Henrik også..
Men nå går det lettere :)
Håper det blir lettere å lettere for hver dag for detta var hardt.. nå resier vi straks så vi snakkes når jeg kommer hjem igjen:)

ORIGINAL: citadel

Det hørtes deilig ut. Det blir sikkert veldig stas for snuppa og få ferie med besteforeldrene. Og like stas for dere med skikkelig kjærestetid[:D]

God tur, kos dere masse[:)][:D]

Back
Topp