Hei jenter :) -bilde-

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Jeg ser det har blitt laget en tråd om at Pernille har kommet til verden[:)] Så koselig[:)]

Alt står kjempebra til med oss. Melka har kommet for fullt og Pernille er flink til å spise. Hun gråter veldig sjeldent, bare når hun er sulten og ved bleieskift så håper det holder seg sånn[;)]
Fødselen gikk over all forventning, plutselig var hun ute[:D]

Pappan er kjempestolt, det mangler ikke farsfølelse der ihvertfall[:)] Synes det er så kos å se han dulle med lille jenta si, og storesøster er kjempestolt og styrer fælt her.

Nå er vi en lykkelig familie, men tankene mine er ofte hos Noah. Prøver å la meg kjenne på de følelsene for er redd jeg går på en smell etterhvert om jeg prøver å stenge det vonde ute. 
Sambo er også redd for at jeg skal gå på en smell så han passer godt på at jeg får slappet av når han ser jeg blir sliten og humøret synker noen hakk.

Nå skal vi nyte babytiden som går så alt for fort.

Jeg er helt forelsket i dette lille nurket mitt

Gratulerer[:D] så nydelig[:)]

Gratulerer nok en gang.

Ble veldig glad da jeg kunne lese at alt gikk bra. Mange tanker gikk til dere i det siste.

Kos dere masse

ORIGINAL: Buebe0708

Gratulerer nok en gang.

Ble veldig glad da jeg kunne lese at alt gikk bra. Mange tanker gikk til dere i det siste.

Kos dere masse

sååå søt hun er - og hun ligner på Noah synes jeg[:)]

kjempe fint å høre at alt har gått bra!! nyt babytiden[:)]

Gratulerer så mye!!!!

[:D]

Har tenkt masse på deg de siste ukene - supert at alt gikk så bra.

Hun er nydelig!!

nyyydelig tuppe! Er så gla på dine vegne at jeg må gråte en skvett!! Nå må du bare nyte babyen din[:)][:)][:)]

Så deilige bollekinn hun har! Nydelig jente altså :) Når hun gråter så lite betyr jo det at hun får alle sine behov oppfylt! Det er jo et stort kompliment til dere!

Så bra at du og mannen din lar Noah få ha den "plassen" som dere trenger å gi ham. Han er jo en del av livet deres han også. Mormor kan iallefall fortelle akkurat like mye om svangerskap og fødselen til sin Are snart 50 år etterpå, og den gangen fikk man jo egentlig beskjed om å late som det bare aldri hadde skjedd.

Gratulerer så mye, en nydelig jente :-)

gratulerer så masse med lille Pernille. hun er helt nydelig![:)]

mi lille Pernille ble 1 år i går og tia har gått så fort!!  nyt tiden sammen og ta godt vare på kverandre

Gratulerer så utrulig mykje! Nydelig jente :)

Så nydelig hun er! Gratulerer så mye![:)]

Back
Topp