Charlotte91
Andre møte med forumet
Hei slenger meg på her, testet positiv i dag og det står termin 6.2.23. Første gravididet så veldig nervøs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 barnet på oss og. Hadde planer om ett til, men det gikk litt raskere enn vi hadde tenkt! Så litt sjokkert her også!Jeg begynner vel å henge her inne, kjekt å ha noen å prate med Har foreløpig termin 2.2 og dette blir andre barnet for oss. Fortsatt noe sjokkert over at jeg er gravid og har ikke bare positive tanker om det foreløpig...
Jeg har det ganske likt. Kun 8 mnd siden keisersnitt. Jeg tok angrepille den 10 mai, men da mensen ikke kom i går og testen viste + skjønte jeg vel at dette var «ment to be». Vanskelig å stille seg om, har jo enda ikke blitt vant til 1 babyJeg begynner vel å henge her inne, kjekt å ha noen å prate med Har foreløpig termin 2.2 og dette blir andre barnet for oss. Fortsatt noe sjokkert over at jeg er gravid og har ikke bare positive tanker om det foreløpig...
Jeg har også en baby på åtte måneder. Krysser fingrene for deg og sender over en klem. Det blir travelt en stund, men så blir det plutselig mindre travelt, de har tross alt mye igjen for å være to. Det kan fort gå godt <3Hei hopp
Jeg fikk for meg at jeg måtte være med i en IKM gruppe for å «inviteres» hit, men slik er det jo ikke…
Har baby på 8 mnd som kom på keiserlig vis. Har endelig fått igjen ordentlig sex drive OG lyst! Så jeg kjente på panikk da han kom inni meg natt til 10 mai. Kjøpte angrepille og tenkte at da kommer vel mensen ifg appen +- noen dager…
I går skulle mensen komme. Men nei, jeg fikk heller et lysende + tegn fra CB digital. Yayks! Har jo enda ikke blitt vant til 1 baby, og jeg hadde fødselsdepresjon de første 6 (av nå 8) månedene.
Overveldet. Redd. Glad, Tonnevis av bekymringer. Men jeg har verdens beste forlovede - samboer - bestevenn, som støtter meg og motiverer så jeg vet at det går bra uansett hva som skjer.