Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt overraskende her også. Mistenker at 3. Februar egentlig stemmer for meg og at kalkulatoren jeg har sett på teller 40+1 i stedet for 40+3.Jeg melder meg også på! Har termin i overgangen Jan/feb et sted (fikk både 29. Jan og 2. feb på to ulike kalkulatorer). En litt overraskende tredjemann, men vi prøver å venne oss til tanken
Hei!Er det helt tomt her eller er det noe galt med mobilen min? Testet positivt på lørdag, har regnet meg frem til termin ca. 1. Februar.
HeiHei! Jeg har menstermin 31. januar, så slenger meg gjerne på her De i januargruppa har kommet irriterende mye lenger enn meg så
Hvordan kalkulator regner dere ut fra?Hei
Akkurat sånn jeg føler det! Termin 31.01.
Hvordan kalkulator regner dere ut fra?
Jeg får alt fra 30.01-02.02 på forskjellige kalkulatorer og apper.
Får 2.2 på babyverden, men 30.01 på f.eks appen som jeg bruker graviditet+Bruker den og får samme dato med unnfangelse og menstruasjons beregning.Terminkalkulator
Regn ut din termin ut fra første dag i siste mens eller tidspunkt for unnfangelse. Få oversikt over viktige milepæler i graviditeten!www.babyverden.no
Har ikke testet flere. Hva med deg?
Da er vi kanskje tre, for i følge digital test tatt i morges blir terminen 31.01Hei
Akkurat sånn jeg føler det! Termin 31.01.
Spørs hvor lenge de andre appene regner en graviditet, er ulikt fra land til land. Ville stolt på babyverden da de regner ut fra hvor lenge man «skal» gå i Norge - 40+3Får 2.2 på babyverden, men 30.01 på f.eks appen som jeg bruker graviditet+