Hei! jeg helt alene her inne?

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Er det helt tomt her eller er det noe galt med mobilen min? Testet positivt på lørdag, har regnet meg frem til termin ca. 1. Februar. :)

Last edited:
Jeg melder meg også på! Har termin i overgangen Jan/feb et sted (fikk både 29. Jan og 2. feb på to ulike kalkulatorer). En litt overraskende tredjemann, men vi prøver å venne oss til tanken :)
Litt overraskende her også. Mistenker at 3. Februar egentlig stemmer for meg og at kalkulatoren jeg har sett på teller 40+1 i stedet for 40+3. :)

Har også termin i slutten av januar, så henger meg på her jeg og! Meldt meg inn i januar og, men der føler eg alle er så "godt" i gang. Skal på TUL 10.06, så får når sikkert justert datoen litt da :)

Hei :)
Akkurat sånn jeg føler det! Termin 31.01.
Hvordan kalkulator regner dere ut fra? :)
Jeg får alt fra 30.01-02.02 på forskjellige kalkulatorer og apper.

Hvordan kalkulator regner dere ut fra? :)
Jeg får alt fra 30.01-02.02 på forskjellige kalkulatorer og apper.
Bruker den og får samme dato med unnfangelse og menstruasjons beregning.
Har ikke testet flere. Hva med deg?

Testet på NHI og helseoversikt sine sider og de tar kun første dag i siste menstruasjon og da fikk jeg 27.01. Det er nok pga de bruker 28 dager og jeg har lengre syklus (32).

Bruker den og får samme dato med unnfangelse og menstruasjons beregning.
Har ikke testet flere. Hva med deg?
Får 2.2 på babyverden, men 30.01 på f.eks appen som jeg bruker graviditet+
:)

Jeg vet ikke helt hvor lang syklus jeg har, den har vært på 32-35 dager de siste gangene, men siden jeg fikk svak positivt allerede 18.5. tror jeg den må ha vært kortere denne syklusen. Så da forholder jeg meg til en standard 28-dagers syklus, så blir det justert på UL :)

Back
Topp