Hei! Jeg er gravid for første gang!

Babyønske2018

Blir kjent med forumet
Jeg vil bare introdusere meg i gruppa og legg ut bilder av testene mine og høre hva dere tenker. Dette er første gang jeg er gravid og vet ikke helt hvordan alt fungerer enda. Jeg tok første testen på lørdag og 2 tester igår.
795af33a5f96370d0c1bac4821cf876d.jpg
f435666461d2f271750a1cb81c222f5a.jpg


Er de strekene veldig svake? Hva ville dere tenkt og gjort?

Hilsen en jente som er veldig spent[emoji4]
 
Last edited:
Så fine tester, velkommen hit til oss[emoji5] disse testene syns jeg ser kjempefine ut, det er vanlig at de er svake til å begynne med fordi hcg (graviditetshormon) produseres gradvis, ser jo du har flott stigning på testene så du er uten tvil gravid[emoji5] kjempe spennende med første graviditeten, du har masse å glede deg til. Gratulerer så mye
 
Så fine tester, velkommen hit til oss[emoji5] disse testene syns jeg ser kjempefine ut, det er vanlig at de er svake til å begynne med fordi hcg (graviditetshormon) produseres gradvis, ser jo du har flott stigning på testene så du er uten tvil gravid[emoji5] kjempe spennende med første graviditeten, du har masse å glede deg til. Gratulerer så mye

Hei! Så godt å høre[emoji4] Når ble jeg veldig glad. Jeg krysse fingrene for at alt går fint. Burde jeg ta en ny test seinere eller hva er anbefalt å gjøre? Jeg står i et fastlege bytte pga flytting og får ikke lege her jeg bor nå før 1.mai.
 
Hei! Så godt å høre[emoji4] Når ble jeg veldig glad. Jeg krysse fingrene for at alt går fint. Burde jeg ta en ny test seinere eller hva er anbefalt å gjøre? Jeg står i et fastlege bytte pga flytting og får ikke lege her jeg bor nå før 1.mai.

Om du føler deg engstelig så bør du kjøpe en digital [emoji5] der får du svaret "gravid" eller "ikke gravid" veldig greit, så slipper du å tyde[emoji41]
 
Gratulerer og velkommen! :) Jeg synes testene ser fine ut :)
 
Gratulerer, testene ser kjempefine ut :D du har mye fint i vente :Heartred
 
Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)
 
Back
Topp