Hei januargruppa!

Lillyy

Andre møte med forumet
Hei dere! Endelig hadde man gleden av å kunne melde seg inn i en termingruppe! Jeg er ny på forumet, selv om jeg i lang tid har vært innom å lest gjennom "alle" innlegg man kan finne relevante over det store internett :laughing002 Jeg er idag 11+0 og har foreløpig termin 29.januar. Kvalmen henger fremdeles godt i, og jeg har daglige stevnemøter med doskålen :sick006 Time til ultralyd er kommet i posten, barnevogn er allerede kjøpt inn og flytting til nytt hus med de fasiliteter vi ønsker nå som vi blir en familie er på gang! Såå spennende tid det blir fremover, her har det enda ikke gått helt opp for oss. Dette er vår første!

Er det flere som er ca like langt på vei? Hvordan er formen deres? :happy:

Ååh, det er så kjedelig :( Går utover både humør og jobb. Alle rundt meg sier at det skal begynne å avta nå, men det er foreløpig ingen tegn til det. Er du kvalm hele dagen? Hos meg er det verst morgen og kveld, men den henger i gjennom hele dagen. Har prøvd å drikke ingefærte, men klarte ikke smaken. Det hjelper å småspise litt hele tiden da, slik at jeg alltid har noe mat i magen. Det verste må være å spy galle :wideyed:

Hei hei og velkommen! Jeg er 11+3 og her er kvalmen og dårlig form på topp! Kom sent men godt i uke 8-9 [emoji5]

Er også 11+0 i dag ☺️ Er er det nesten ikke noen symptomer lengre bare små kvalm inniblandt og blir fort mett/kvalm når jeg spiser.

Ellers så var jeg veldig kvalm rundt uke 7 og 8

Gratulerer og velkommen [emoji16]

Gratulerer med spire og velkommen til oss! :joyful:

Gratulerer og velkommen hit[emoji3][emoji254]

Gratulerer og velkommen :) jeg er 11+0 også :) jeg hadde kvalmen et par uker i uke 7-8, og nå bare små uggen av og til. Ellers er jeg såå trøtt. Etter jobb så er det jo ikke energi til noe mer den dagen nesten, gleder meg til å bli piggere [emoji1][emoji111]️️ i tillegg er jeg veldig emosjonell, satt å så på fødeavdelingen i dag for første gang, tårene kom ved hver fødsel og etterpå og under [emoji85][emoji23] Dette er vår første også og er veldig spent på tiden fremover :) Mssse lykke til!

Gratulerer og velkommen :) jeg er 11+0 også :) jeg hadde kvalmen et par uker i uke 7-8, og nå bare små uggen av og til. Ellers er jeg såå trøtt. Etter jobb så er det jo ikke energi til noe mer den dagen nesten, gleder meg til å bli piggere [emoji1][emoji111]️️ i tillegg er jeg veldig emosjonell, satt å så på fødeavdelingen i dag for første gang, tårene kom ved hver fødsel og etterpå og under [emoji85][emoji23] Dette er vår første også og er veldig spent på tiden fremover :) Mssse lykke til!

Gratulerer så mye selv! Så heldig du er som er ferdig med kvalmen allerede. Kjenner meg godt igjen med trøttheten ja, gleder meg til den gylne mellomtiden i graviditeten hvor trøttheten og kvalmen forsvinner :) Er også blitt veldig emosjonell, jeg som egentlig ikke er en sånn som blir lett påvirket :p Gråter av både fødeavdelingen, "say yes to the dress", oppussingsprogrammer og reklamer :rolleyes: Haha! Synes synd på mannen innimellom, tror ikke han henger helt med alltid :p

Gratulerer så mye selv! Så heldig du er som er ferdig med kvalmen allerede. Kjenner meg godt igjen med trøttheten ja, gleder meg til den gylne mellomtiden i graviditeten hvor trøttheten og kvalmen forsvinner :) Er også blitt veldig emosjonell, jeg som egentlig ikke er en sånn som blir lett påvirket :p Gråter av både fødeavdelingen, "say yes to the dress", oppussingsprogrammer og reklamer :rolleyes: Haha! Synes synd på mannen innimellom, tror ikke han henger helt med alltid :p

Takk [emoji1] Er veldig takknemlig for at kvalmen er over, siden det var ikke noe godt [emoji27] Ja, er veldig spent på om 2 trimester er så gyllen som de sier :) Haha har alltid grått av extreme makeover [emoji23] Men nå gråter jeg av og til av sinnasnekkeren til og med [emoji23] men fødeavdelingen slår kaka, gleder meg bare enda mer til fødselen nå [emoji1][emoji173]️ Ser helt fantastisk ut!

Velkommen og gratulerer så mye[emoji254][emoji7][emoji254]

Back
Topp