Hei dere! Endelig hadde man gleden av å kunne melde seg inn i en termingruppe! Jeg er ny på forumet, selv om jeg i lang tid har vært innom å lest gjennom "alle" innlegg man kan finne relevante over det store internett
Jeg er idag 11+0 og har foreløpig termin 29.januar. Kvalmen henger fremdeles godt i, og jeg har daglige stevnemøter med doskålen
Time til ultralyd er kommet i posten, barnevogn er allerede kjøpt inn og flytting til nytt hus med de fasiliteter vi ønsker nå som vi blir en familie er på gang! Såå spennende tid det blir fremover, her har det enda ikke gått helt opp for oss. Dette er vår første!
Er det flere som er ca like langt på vei? Hvordan er formen deres?
Jeg er idag 11+0 og har foreløpig termin 29.januar. Kvalmen henger fremdeles godt i, og jeg har daglige stevnemøter med doskålen
Time til ultralyd er kommet i posten, barnevogn er allerede kjøpt inn og flytting til nytt hus med de fasiliteter vi ønsker nå som vi blir en familie er på gang! Såå spennende tid det blir fremover, her har det enda ikke gått helt opp for oss. Dette er vår første! Er det flere som er ca like langt på vei? Hvordan er formen deres?