Hei iza

Pondus

Elsker forumet
Hvordan går det med form og humør idag? Håper det er en koseligere dag for deg.

hei, takk!
joda humøret er betre idag..Men tante er kommet på besøk, og tydlig veldig sint for at eg har stengt ho ute...[:@]

Hun har da ikke noe å være sint for. Det er på tide at hun skjønner at hun er uønsket.

hehe, ja..men den gang ei..ho slår og sparker, oppfører seg skikkelig barnslig hehehe[:D][:@][:@]

me skal reise bort frå 19. sept- 28. sept.. og eg trodde at eggløysing evt. var før det...men den skal finne sted mellom 28.sept til 4. okt...så me får prøve litt då...ellers så skal eg til gyn. 10.okt..så får høyre kva han seier..eg har mangen ting som minner om pcos..men det viktigeste er jo å få behandlinga som må til då, så ordner det seg nok[:)]

Håper alt ordner seg snart. Det virker ikke som om du får pauser, stakkar. Men det går bra til slutt.

Skal du langt av gårde? Vi reiser til Mallorca 27 sept. Teller ned dagene.

pauser, hehe, kva er det?[:)]

åååå heldiggrisen! har du vert på nabo øya til mallorca? menorca? der er det heilt fantastisk! der me forlovet oss[;)]

me skal kun vestover, til mamma..men gledar meg då[:D]

Det blir jo koselig å besøke mamma. Det er alltid noe spesielt med det synes jeg da. Vi bor ikke langt fra hverandre men i hverdagen er det ikke alltid man rekker å gå på besøk så ofte som man vil.

Ikke vært på menorca, og første gang på Mallorca, så jeg er spent. Det ble bare tur til Kristiansand i sommer så jeg føler ikke jeg har hatt noe ordentlig ferie enda. Gleder meg enormt.

Har du fått orden på hjemme siden din forresten?

det blir kjempe flott tur til mallorca då[:D]

me har hatt 3 sydenturer i år..jan. var me til gran canaria, mai til rhodos, og juli var me til tunisia[:)] har nyttet på sida eg går heime, og minn mann jobber 2 uker på og 4 uker av..

den hjemme siden..hmmm..av og til kommer eg inn, av og til ikkje...

[:D]God morgen Iza og Pondus. Det er deilig å reise bort uansett da.. En tu til en mamma er ikke dumt,og en tur til varmere strøk er fantastisk. Du Pondus,siden du skal til et spansk land skal du få et tips,gå på en farmacia(apotek) og kjøp en salve som heter Dermo H infantile. Da sønnen min var 6 uker reiste vi til Spania med ham,han var sterkt plaget med bleieutslett\atopisk eksem.Tok ham til lege der nede,fikk den salven.En slags sink\vitamin salve,beregnet på bleieomerådet.Vi bodde store deler av året i Spania da han var liten,tok med salve til venner i Norge,alle var fornøyd.Den selges reseptfritt, inneholder ikke noe skadelig for hverken barn eller miljø,og er i tillegg ganske rimelig.Har en vennine som er barnelege,hun brukte den til sine barn.Tuben er gul og hvit.

[:D]Hei Bast,det er ingen ting som er deiligere enn å være i Spania med baby.Regner med å reise ned en tur på høsten nå,og så reiser jeg vel når den lille er blitt ca 6-8 uker gammel.Jeg reiser til Costa del Sol,har hatt foreldre boende der i snart 17 år.... Har vært der en del ja.....

EIN STRÅLENDE DAG TIL DEG OGSÅ BAST! OG ALLE SAMMEN HER!!! ME SKAL BEGYNNE Å LEGGE PARKETT, OG FLISER...eg blir vel mest å sjå på..magen er ikkje god, men..KJEKT MED OPPUSSING[:D]

Hei Micamor og Bast.

Tusen takk for tipset, fikk noe sånt når vi var på Gran Canaria med Nicholas når han var baby, og jeg angret på at jeg kastet tuben uten å skrive opp navnet på den. Men skal huske å ta med navnet på den du anbefaler.

Helt enig med dere om reiser, føler liksom ikke jeg har ferie hvis jeg ikke sitter på fly til et varmere sted med mann og barn.

Ha en nydelig dag dere oxo.

nei...iza vart kun pga. av is, snø..iza er kvit..så...[:D]

Back
Topp