Hei ijenn:)

June24

Elsker forumet
Ka ti e d egentli folk e her inne,.? [;)] (va litt mer ti t babyverden når babyane låg fint inni magane ja [:D])
ellers tenkte eg eg sko legga inn ett bilde av koss gulle mitt cr ud nå, viss eg bare finne udav koss d va nåjenn...

På hotellferie i Danmark med mamma og pappa [:)]

På stranda og på sommerferie hos mormor å morfar :) Herligt når d e fint ver altså!!

så fine bilder av Leon [:)] Og så stor han har blitt [:D]

Takk [:)] Ja han e isje någe baby lenger....[:(] Måtte klippa håre hans igår og, luggen hang ner i øynene.. hehe så nå cr han jaffal ud så ein lidn gutt [:)] 

Så stor og fin han er blitt[:)]

Er litt varierende når det er folk her inne... Men mange er begynt å jobbe igjen nå, og som du sier, så var det bedre tid til dette når de små var inni magene ja[;)][:D]

ORIGINAL: Lissie

så stor å fin han var blitt

ORIGINAL: påsan2

Så stor han var blitt! Men han var seg selv lik[;)] Jeg hadde mye mer tid til BV etter Marie kom ut jeg... Før hun kom ut, gikk jeg jo i full jobb. Det gjør jeg nå også. Og nå har jeg mye mindre tid igjen... Da jeg gikk hjemme sov hun jo, og lekte for seg selv og gikk på tur med pappa og sånn...

han va vel skjønn!!![:D]

Så skjønn å stor han er![:D]

ORIGINAL: Fru Oreo

Så stor han var blitt! Men han var seg selv lik[;)] Jeg hadde mye mer tid til BV etter Marie kom ut jeg... Før hun kom ut, gikk jeg jo i full jobb. Det gjør jeg nå også. Og nå har jeg mye mindre tid igjen... Da jeg gikk hjemme sov hun jo, og lekte for seg selv og gikk på tur med pappa og sånn...

Ja eg syns og han e lige seg ennå, å d e eg glae for [:)] Marie då..du har slutta å legga ud bilder elr?
Mja d e løye m d, når Leon kom å eg blei fri for alle svangerskapsplagene mine måtte eg jo ta tak i husarbeid å sånn shit ijenn, åså hadde eg jo ein herlige baby å holda meg opptatt m [:)]

Så stor å fin han er blitt..!! Fin har han jo alltid vert da,men du skjønner hva eg mener... [;)][:D]
Han kommer til å sjarmere mangen jentehjerter den gutten der når han blir "stor"...  [;)]
Kjekt å se deg innom igjen June..!

Ja sjønne d vettu, å takk for d [:)] Uff ja eg må vel jaga vekk mange tøser.. hehe[;)] Syns alle novembertrollå har blitt så store å søte, ein herlige jeng altså [:)] knallkjekt å ver inne å c på bildene her ja, sprøtt kor mye ett lite menneske vokse altså..å alt så har sjedd e heilt utroligt syns eg. så mye di lære seg heile tiå.. fantastisk rett å slett! [:)] Alt bra m dåkker og? Bjunnt i jobb elr..?

ORIGINAL: June22

Ja sjønne d vettu, å takk for d [:)] Uff ja eg må vel jaga vekk mange tøser.. hehe[;)] Syns alle novembertrollå har blitt så store å søte, ein herlige jeng altså [:)] knallkjekt å ver inne å c på bildene her ja, sprøtt kor mye ett lite menneske vokse altså..å alt så har sjedd e heilt utroligt syns eg. så mye di lære seg heile tiå.. fantastisk rett å slett! [:)] Alt bra m dåkker og? Bjunnt i jobb elr..?

Her er alt bra...! Snuppa voskser og finner på mer fanteri hver dag...[:D] I dag er faktisk første kvelden hun har skikkelig tullet seg med leggingen, skal bare stå i sengen... hehehe...
Skal ikke begynne å jobbe før i nvember eg... [:)][:)] Så har litt tid igjen enda.... Men eg hjelper en veninne på puben, hun har startet opp, og eg jobbet der før graviditeten... Veldig greit å komme seg ut litt i helgene... [:D]

Åja hehe di e rampete og t tider [;)] Har Leon i pose eg, har eg hatt sidn rett før han lærte å snu seg. Hadde nok slete m å få lagt han viss isje,. Så d angre eg isje på[:)] 
Godt å komma seg ud litt og ja [:)] 

Back
Topp