Hei igjenn....

nutta06

Glad i forumet
Ei litt tristere nutta som er innom her i dag... skal visst ikke bli bestemor alikavel...

Vi var på ultralyd i dag... og der fant ikke dm noe hjerteaktivitet... DET var grusomt d!!

Skal inn m henne i morgen sånn at dm kan sett ho i gang, og få babyen ut... Blir nok en tøff opplevelse for både mor, far og bestemor... :(

Ville bare innom for å fortelle....

ORIGINAL: ~Mandy~

[:(]Huff,så utrolig trist da... varme tanker sendes dere[:(]

ORIGINAL: suki

Å nei, så trist! [:(]
Var hun langt på vei?

[:(][:(]

Ho va ca 20 uke på vei... :(

Takk for gode ord!!

ORIGINAL: ¤ Lykkerus ¤

Åneii [:(]
So trist[:(]
føler med dere[:(][:(]

ORIGINAL: MaRtE:)

føler med dere[:(][:(]

Varme klemmer sendes til dere

Så utrolig trist!!!!![:(][:(][:(] 

Ånei, så trist [:(][:(]

Så det på FB. Uff så tragisk....[&o]
Håp det går bra med ho.

Ånei, så trist[&o]

Takk alle sammen...

Det har vært ei hard helg for mi sterke og utruli flenke datter... dere kan jo lese om hennes sterke opplevelse hvis dere vil... Hun har blogget om det hele....

http://piavictoriahnr.blogg.no/

E utruli stolt over ho!! Men regner med vi har ei tøff tid framover...

INGEN skal måtte gå igjønna noe sånn her ... Men sånn er det ikke... naturen "rydder" opp... [:(]

La linken til bloggen hennes ligge litt, okei? Jeg er på vei ut døra, men vil gjerne lese når jeg kommer hjem!

Sender dere begge to en klem jeg!

leste bloggen hennes[:(] veldig bra skrevet, men gud så trist[:(][:(] sender varme klemmer til dere alle.

Tusen takk skal dere ha!

Hatt begravelses-seremoni i dag.. det var trist... men på en måte godt og... Og det ble så fint... bare foreldrene og besteforeldre.. Tulla vårres fikk en fin plass, og foreldrene fikk en fin plass å gå til når dm vil...

For ei utrolig tøff jente du har Nutta!!! Tårene triller og sender dere en stor klem [:(][:(][:(]

Back
Topp