Hei igjen.

Febbis

Gift med forumet
Jeg er på åpen soning, som jeg kaller det. Jeg er innlagt på ahus, men får lov til å være litt hjemme siden jeg bor bare 1 km unna[:)]
Smertene etter disse antatte nyrestensannfallene har gitt seg. Men føler fortsatt ubehag nedentil. Så imorgen tidlig skal de "gå inn" å se etter stenen[&:][:(][X(] Blir lagt i narkose da gudskjelov... Skal bli deilig å bli ferdig med dette styret og.. puhh....

God bedring 
håper ting bedrer seg snarest [:D]

ORIGINAL: kariot

God bedring 

sign :)

Hmm.. se etter stenten??[&:]
Har den blitt borte?? [:-]

uff. har hørt at nyresten er utrooolig smertefullt ja[&:]
og hvis de skal opp uretra så er vel ikke det særlig behagelig heller, bra du får narkose da[8D]
God bedring[:D]

ORIGINAL: husfrua

God bedring!

Masse god bedring!!

God bedring 

Sign[:)]

God bedring!!!

ORIGINAL: baby i magen2

God bedring!!!

sign[:)]

God bedring 

God bedring og lykke til imorra!
Får håpe de får ut svineriet, ikke noe gøy å ha det så vondt hele tida og spesielt ikke nå!
Går nok bra [:)]

ORIGINAL: lillebebis

God bedring 

sign :)

ORIGINAL: Febbis

Jeg er på åpen soning, som jeg kaller det. Jeg er innlagt på ahus, men får lov til å være litt hjemme siden jeg bor bare 1 km unna[:)]
Smertene etter disse antatte nyrestensannfallene har gitt seg. Men føler fortsatt ubehag nedentil. Så imorgen tidlig skal de "gå inn" å se etter stenen[&:][:(][X(] Blir lagt i narkose da gudskjelov... Skal bli deilig å bli ferdig med dette styret og.. puhh....

Lykke til imorgen, og masse god bedring.. Håper de får fikset det! Kan ikke være noe godt å gå med sånne smerter

Back
Topp