Hei igjen:)

gakka

Forumet er livet
Jammen lenge siden jeg har vært inne på babyverden nå ja. Morsomt å se at det fortsatt er liv her:)

Så morsomt at du skulle dukke opp nå gakka - du har vært i tankene mine i det siste! Lurer jo på hvordan det går med deg og småknøtta dine - ser at minstemann snart er ett helt år gammel? Det er helt sykt!

Her har jeg blitt mamma igjen også - August er straks tre måneder gammel

Næmmen hei.[:)] Så kjekt å se deg her inne igjen. Det er hektisk hjemme hos deg regner jeg med.

Jeg har også blitt mamma igjen.[:)] (men to holder for min del)

Gratulerer til dere begge to med nye babyer!!

Joda det er ingen kjedelig stund her i huset for tia:) Alle småtrolla trives i barnehagen og jeg er tilbake på jobb.
Det er fryktelig rart hvor fort tia går,.. merker det jammen mye bedre når man har småbarn.

Så koselig å se deg igjen:-)
Bra med tvillingene ? ble det er lille søster eller lillebror på dem.

Her er det bare Christian, vi får se etter vi har giftet oss i aug om det kommer flere.

Tvillingene går det bare bra med. De fikk en lillebror for snart et år siden. Han blir veldig fort stor i forhold til tvillingene så spørs om han tar dem igjen på størrelsen om et år.

Jeg sitter også å tenker på om vi skal gifte oss. .. Titter på kjoler osv.. drømme drømme. Hvis jeg skal gifte meg har jeg lyst på et tradisjonelt bryllup, men lurer veldig på om vi har råd. Det må da koste flere titusener...?..

ORIGINAL: gakka

Tvillingene går det bare bra med. De fikk en lillebror for snart et år siden. Han blir veldig fort stor i forhold til tvillingene så spørs om han tar dem igjen på størrelsen om et år.

Jeg sitter også å tenker på om vi skal gifte oss. .. Titter på kjoler osv.. drømme drømme. Hvis jeg skal gifte meg har jeg lyst på et tradisjonelt bryllup, men lurer veldig på om vi har råd. Det må da koste flere titusener...?..

Bryllup er kos, og man "bestemmer" jo selv hvor dyrt det skal bli. Vi haddde vielsen i hagen, jeg kjøpte kjolen min for under 2000 kroner (med sko og slør) på Finn, og ei venninne av meg laget alle dekorasjoner til selskapet av villblomster og blomster fra hagen til svigers. Vi la pengene i mat og drikke vi da, hadde kokk som laget treretters middag, og vi holdt alt av drikkevarer for alle gjestene - og så hadde jeg en stor dag hos sminkør og frisør. Vet ikke helt hva bryllupet vårt kom på, men 100.000 er nok ingen overdrivelse

Så kjekt å høre fra deg igjen - helt vilt hvor fort tia flyr[:)] Så bra at alt står godt til med dere alle[:)]

så kjekt å se deg her inne igjen...[:)] (jeg tenkte også på deg forleden... for jeg lurte på hvordan det gikk med svangerskapet ditt... erre muli)

sykt hvor fort tiden flyr altså.. jeg må si jeg blir litt skremt.. [&:] 

gifte seg er kjempekos da... vi brukte vel en mellom 70 og 100tusen... vi leide et enkelt lokale, kjøpte kjole på finn, hadde noen som laget mat og serverte, og jeg fikk sminke og håroppsett hos frisør.. alkohol stod vi for selv.. fra sverieg..[8D]

men man kan jo gjøre det enda billigere enn dette.. [:)]n lykke til iallfall om det blir bryllup... er såå fantastisk å gifte seg[:D]

Så hyggelig å se deg her inne igjen - tiden har gått fort ja! Trodde ikke det var lenge siden du sa du var gravid en gang - hehe [:D]

ORIGINAL: Elimor

Så kjekt å høre fra deg igjen - helt vilt hvor fort tia flyr[:)] Så bra at alt står godt til med dere alle[:)]

RAI RAI!!!

Så kjekt at du titter innom til oss!!

Back
Topp