hei igjen

prestasjonsangst då eg sku ta urinprøven,hehe, så dei fekk eit par dråper[8D] og han sa at det ikkje var noke særlig å sjå der, men kunne få ein kur for urinveisinfeksjon sida eg sa eg sprang på do heile tida..[&:]
står på pakningen, at det kan påvirke fosteret, men sånn står jo på alle medisiner, for å vera på sikkre side.

hei om du sku vært gravid, hvor langt tror du du er på vei nå da? for da jeg var hos legen og skulle ta testen sa hu dama i resepsjonen at hu hadde erfart at det ikke viste positivt før en var rundt 8 uke.. den jeg tok viste at jeg var positiv, men jeg var også da i 8 uke ca.. [:)] men jeg tok hjemmetest litt under en mnd før og den viste negativ. lykke til da.. klemmer..

hei i natten[:)] legen sa kun at det KUNNE vera urinveisinfeksjon,og det KUNNE vera underlivsinfeksjon, og at graviditet testen var negativ. og at eg måtte gå til gynokolog, han tok ingen andre undersøkelser.
eg tar no antib. kuren, men tviler på at eg har urinv.inf.
så eg får berre venta til eg skal til gyn. 8.aug. og eg tror ikkje at eg er gravid, virker lite sannsynlig det..
men viss eg sku rekne ut så, siste mens 23.juni, det blir vel ca 4-5 uker evt.

[8|]hmmm, dette er ikke lett for deg. Skjønner det.
Men kroppen din kommer sikkert snart i gjenge igjen!
Hyggelig at du ikke forsvant fra forumet da. Snart er du nok klar
til å prøve igjen! Du skrev du hadde hatt en SA i mai,-det kan jo være at kroppen
trenger litt ekstra tid nå, selv om det er en stund siden...
Bare en tanke jeg har[;)]

Klem

klarte visst ikkje holda meg vekke, tenke det blei litt sårt og sjå alle andre som blei gravid her, og ikkje meg, men det går bra det[:)]
ser berre fram til gyn. på mandag, må få klarhet i alt her! ellers blir eg sprø.
tenker litt på innlegget til maria_b og då...men det håpet er så lite[&o]
nattaklem til alle [:)]

Back
Topp