hei igjen...

lille assa 75

Forumet er livet
Har vært lenge vekke...men føler jeg trenger å komme inn igjen litt...
kjekt å komme inn her og finne ut at alt er det samme...(nesten)

Mye har skjedd siden sist...på godt og vont...
selv om det går greit har det vært veldig tunge dager...

Min eldste har nå fått ad/hd diagnosen...men er også innen for autisme...han har ikke fått diagnosen Asperger syndrom enda men får den muligens senere...
Legen har også funnet ut at hode hans vokser forlite...ut i fra hans egen kurve (fra hans hodeomkrets når han ble født) er hode minst 1-2 cm forlite...pga dette vil de ta CT og kromosonprøver...

Min yngste skal nå på haukeland for å ta prøver der, siden han ikke har noe framgang i språket...siden januar har han brukt 6 ord...og ikke kommet med noen nye...det ser rett og slett ut som om utviklingen har stoppet....(på det området)

føler meg veldig sliten for tiden, men det kommer seg sikkert når alt kommer på plass.
Mathias trives som skolegutt og heldigvis så har starten gått bra:)

Velkommen tilbake!!! Jeg har og vært borte en stund..
Så trist at alt det skulle skje med guttene dine[:(] Men det blir nok greit når de får tatt noen prøver og dere får alt ute i det åpne. For når man vet hva ting er,er det lettere å leve med det også[:)]

det var jaggu lenge siden ja, trist å høre om gutta dine, håper legene kan ordne det meste for dem.

Hei på deg[:)] Det høres virkelig ut som det er tunge tider hos deg og dine[&o] Jeg vet en del om å ha barn som ikke utvikler seg etter "normen". Jenta mi på 7 år har hatt en forsinka utvikling særlig når det gjelder språk og mentalt - men hun utvikler seg i sitt tempo uten at det har stagnert. Vi holder også på å utrede henne for ADD/ADHD - og det ser vel ut som om det blir en slik diagnose her også[&o] Det er jammen ikke bare bare å se at de kjære barna våre ikke er som "alle andre" på sin egen alder.

Håper de er flinke til å tilrettelegge på skolen, da er det i det minste en bekymring mindre.

God klem[:)]

ORIGINAL: Elimor

Hei på deg[:)] Det høres virkelig ut som det er tunge tider hos deg og dine[&o] Jeg vet en del om å ha barn som ikke utvikler seg etter "normen". Jenta mi på 7 år har hatt en forsinka utvikling særlig når det gjelder språk og mentalt - men hun utvikler seg i sitt tempo uten at det har stagnert. Vi holder også på å utrede henne for ADD/ADHD - og det ser vel ut som om det blir en slik diagnose her også[&o] Det er jammen ikke bare bare å se at de kjære barna våre ikke er som "alle andre" på sin egen alder.

Håper de er flinke til å tilrettelegge på skolen, da er det i det minste en bekymring mindre.

God klem[:)]

skal på nytt møtte på BUP i morgen...må bestemme om vi skal medisinere ham eller ikke....
er lei av folk som ikke spør meg om vi skal...men kommer med "dere må medisere ham...." eller "dere må ikke vaksinere ham"...

men lykke til med utredningen på deres jente

Back
Topp