Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!! GratulererVille bare poste denne her og si at jeg er med i gamet igjen, det gikk på første eggløsning Savner den skravlete mai-gjengen da (tror det er litt mindre aktivitet i juligruppen foreløpig). Håper alt er bra med dere og de inni magen
Vis vedlegget 417947
Åååå Gratulerer!
Så fantastisk!! Gratulerer
Dæven! Kjapt levert!!! Gratulerer sååå mye Statistisk er det stor sjanse for vellykket svangerskap dersom man blir gravid innen tre mnd etter SA!
Ble visst litt rørt her jeg Gratulerer!!
Ååå så utrolig fint å høre!! Gratulere så mye! Vært så mange triste nyheter her, så setter stor pris på at du deler denne Masse lykke til!
Kanskje du gjør som meg, og slår til med tvillingerTusen takk dere Er ganske overrasket selv over at det gikk så fort (selv om det var seigpining å vente på eggløsningen). Og jeg har allerede sterkere strek nå 11 dpo enn jeg hadde senere sist, så det må jo være bra
Hadde ikke gjort noeKanskje du gjør som meg, og slår til med tvillinger
Takk! Så bra du syns juli er fin fødemåned. Må ærlig innrømme at jeg syntes mai var den perfekte terminmåned, og at juli/fellesferie/stor pågang, ikke er optimalt. Men jeg er uansett lykkelig for å være gravid igjenGratulerer såå mye! For et koselig budskap! Jeg tipper det blir veldig liv i juli-gruppa etterhvert. Jeg fikk baby juli 2022, og det var ei ordentlig skavlegruppe. Juli er en fin måned å få baby i.
Åh Takk!Gratulerer så masse
Nå fikk jeg frysninger
Jeg har født i juli, det gikk heeelt fint. Var relativt stille og rolig på føden den dagen jeg fødteTakk! Så bra du syns juli er fin fødemåned. Må ærlig innrømme at jeg syntes mai var den perfekte terminmåned, og at juli/fellesferie/stor pågang, ikke er optimalt. Men jeg er uansett lykkelig for å være gravid igjen
Gratulerer så mye og lykke til!!
Wiii et stort HURRAAAA!! Gratulerer så mye,@Bobben
Tusen takk!!Omg gratulerer
Heeeelt fantastisk Heier på deg og lille spiraVille bare poste denne her og si at jeg er med i gamet igjen, det gikk på første eggløsning Savner den skravlete mai-gjengen da (tror det er litt mindre aktivitet i juligruppen foreløpig). Håper alt er bra med dere og de inni magen
Vis vedlegget 417947