Hei igjen

Bobben

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Ville bare poste denne her og si at jeg er med i gamet igjen, det gikk på første eggløsning :love017 Savner den skravlete mai-gjengen da (tror det er litt mindre aktivitet i juligruppen foreløpig). Håper alt er bra med dere og de inni magen :love2
IMG_1565.jpeg

Dæven! Kjapt levert!!! Gratulerer sååå mye :Heartred Statistisk er det stor sjanse for vellykket svangerskap dersom man blir gravid innen tre mnd etter SA!

Åååå Gratulerer!
Så fantastisk!! Gratulerer :Heartred
Dæven! Kjapt levert!!! Gratulerer sååå mye :Heartred Statistisk er det stor sjanse for vellykket svangerskap dersom man blir gravid innen tre mnd etter SA!
Ble visst litt rørt her jeg :love017 Gratulerer!! :Heartred
Ååå så utrolig fint å høre!! Gratulere så mye! Vært så mange triste nyheter her, så setter stor pris på at du deler denne:love017 Masse lykke til!

Tusen takk dere :Heartred Er ganske overrasket selv over at det gikk så fort (selv om det var seigpining å vente på eggløsningen). Og jeg har allerede sterkere strek nå 11 dpo enn jeg hadde senere sist, så det må jo være bra :love2

Tusen takk dere :Heartred Er ganske overrasket selv over at det gikk så fort (selv om det var seigpining å vente på eggløsningen). Og jeg har allerede sterkere strek nå 11 dpo enn jeg hadde senere sist, så det må jo være bra :love2
Kanskje du gjør som meg, og slår til med tvillinger :smiley-angelic006

Gratulerer så masse :love7 :crybaby2 :Heartpink
Nå fikk jeg frysninger❤️

Gratulerer såå mye! :Heartred For et koselig budskap! Jeg tipper det blir veldig liv i juli-gruppa etterhvert. Jeg fikk baby juli 2022, og det var ei ordentlig skavlegruppe. Juli er en fin måned å få baby i. :love017

Gratulerer såå mye! :Heartred For et koselig budskap! Jeg tipper det blir veldig liv i juli-gruppa etterhvert. Jeg fikk baby juli 2022, og det var ei ordentlig skavlegruppe. Juli er en fin måned å få baby i. :love017
Takk! :Heartpink Så bra du syns juli er fin fødemåned. Må ærlig innrømme at jeg syntes mai var den perfekte terminmåned, og at juli/fellesferie/stor pågang, ikke er optimalt. Men jeg er uansett lykkelig for å være gravid igjen :love017

Takk! :Heartpink Så bra du syns juli er fin fødemåned. Må ærlig innrømme at jeg syntes mai var den perfekte terminmåned, og at juli/fellesferie/stor pågang, ikke er optimalt. Men jeg er uansett lykkelig for å være gravid igjen :love017
Jeg har født i juli, det gikk heeelt fint. Var relativt stille og rolig på føden den dagen jeg fødte :Heartpink

Back
Topp