hei igjen

siwro

Gift med forumet
Hva gjør det at sprayen ikke gir fult trykk?? altså noen ganger høres det ut som det ikke kommer full dose. skal jeg da ta en liiiten dusj til? og noen ganger når jeg trykker en gang høres det ut som det kommer 2 små.. hvor viktig er det med at dosen blir full sprut? noen ganger renner det jo ut med en gang også...har nemlig hendt et par ganger at dosen har virka så lita at jeg tok en halv til[&:][&:]

Jeg tok også en ekstra sprut hvis jeg følte at den første ble litt svak.....

phu... det var bra det at det ikke bare var meg[:D] ett spm til... setter du/dere sprøyte over navlen og? eller bare under, er jo bare under navlen man får onkli tak i "flesket" for å sette sprøyta, men di sa jeg kunne sette over navlen også, jeg har bare ikke turt å gjort det...hvor man setter den kan det ha noe å si?

Eg tok og ein dusj til om eg følte det kom lite ut av sprayen. Eg stakk alltid under navlen.

Har ikke noe å si hvor du stikker, om det er under/over/ved siden av navlen... En subcutan injeksjon kan settes i omtrent hele mageregionen.

ORIGINAL: siwro

phu... det var bra det at det ikke bare var meg[:D] ett spm til... setter du/dere sprøyte over navlen og? eller bare under, er jo bare under navlen man får onkli tak i "flesket" for å sette sprøyta, men di sa jeg kunne sette over navlen også, jeg har bare ikke turt å gjort det...hvor man setter den kan det ha noe å si?

Jeg setter den under ja..Men det er fordi, som du sier, faar bedre tak der.. I tillegg har jeg begrenset med nerver dere etter en operasjon, saa kjenner ikke stikket, noe som er en bonus for en som ikke er saerlig glad i sproyter [:D]

Back
Topp