stjernebarnet
Elsker forumet
Har vært veldig lite aktiv her i det siste, for det har skjedd så mye. Har hatt masse besøk de siste ukene, og vi har ikke sagt det til noen at vi er gravide igjen, og da er det litt dumt å sitte på BV med besøk i hus [;)] Men nå hadde jeg nesten litt abstinenser her [:D] Jeg har det veldig bra og har heldigvis kunnet være veldig aktiv, ikke kvalm eller noe [:D] Har bare vært litt sliten om kveldene når det er tid for å legge seg. [;)]
Vil bare gratulere alle nye som har kommet til mens jeg har vært vekke [:)] Det blir spennende å følge med dere alle [:D] Og så må jeg si at det er veldig trist at det allerede er noen som har måttet forlate oss. Det er ikke rettferdig! [:(]
Håper nå at det ikke er flere som må forlate oss, men at det heller kan komme flere til oss [:D]
Vil bare gratulere alle nye som har kommet til mens jeg har vært vekke [:)] Det blir spennende å følge med dere alle [:D] Og så må jeg si at det er veldig trist at det allerede er noen som har måttet forlate oss. Det er ikke rettferdig! [:(]
Håper nå at det ikke er flere som må forlate oss, men at det heller kan komme flere til oss [:D]