Hei igjen...litt lang...

Måtte bare innom her og lese dette. Herregud, for en forferdelig tragedie! [:(][:(][:(] Sender deg og familien din varme tanker og ønsker dere alt godt, Edvine. Dette er helt grusomt, men du er knalltøff som orker å fortelle dette nå. [:(]

[:(][:(] Tårene triller når jeg leser dette.. Føler så utrolig med dere!!
Vanskelig å si noe som helst i en slik situasjon,så jeg vil bare sende dere en god klem og lykke til[;)]

huffa meg.jeg har ikke ord for hvor sårt dette er å lese...[:(][:(][:(]..håper dere finner støtte i hverandre og at dere vil få en ny og frisk spire neste gang....sender masse varme tanker..

Prøver å lese meg igjennom,men tårene bare triller. Gud så ufattelig trist og urettferdig! Vet ikke hva jeg kan si...
Hjertet mitt gråter for dere!

ORIGINAL: førstegangsgravid

[:(]er så lei meg edvine....verden er så urettferig!![:(][:(]
Du er sterk som klarer å dele dette med oss, ukjente damer,,,,så kort etter at det skjedde..Det viser bare hvor god du er,,,som tar deg tid til å gi oss et svar.. må jo si jeg har tenkt mye på deg og dine,,,og undret over hva som gikk galt!!

dere må ha det fryktelig tungt, men jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan dere kjenner det....vil bare sende av gårde en trøsteklem, og ønske dere lykke til videre.... håper neste spire sitter så snart dere er klar for det!!

stoooor klem[:)]
ta vare på deg selv og dine i tiden fremover, og kom til oss når du føler behov, og trenger det..
vi er her for deg, og hverandre!

nesten så jeg skulle ha sagt det selv!!!!

ORIGINAL: førstegangsgravid

[:(]er så lei meg edvine....verden er så urettferig!![:(][:(]
Du er sterk som klarer å dele dette med oss, ukjente damer,,,,så kort etter at det skjedde..Det viser bare hvor god du er,,,som tar deg tid til å gi oss et svar.. må jo si jeg har tenkt mye på deg og dine,,,og undret over hva som gikk galt!!

dere må ha det fryktelig tungt, men jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan dere kjenner det....vil bare sende av gårde en trøsteklem, og ønske dere lykke til videre.... håper neste spire sitter så snart dere er klar for det!!

stoooor klem[:)]
ta vare på deg selv og dine i tiden fremover, og kom til oss når du føler behov, og trenger det..
vi er her for deg, og hverandre!

seignerer!

Huff, så grusomt[:(][:(][:(] kjempetrist historie..

Godt for barna dine og mannen din at du overlevde, iallefall [8|]
Og så vil jeg si at jeg tror Cebastian har det veldig godt nå.[:)]

Uff uff uff, stakkars dere. Griner strie strømmer her. Godt dere har hverandre i denne tunge stunden.

STOR TRØSTE KLEM

Har ikke ord som kan trøste i sorgen deres.
Tenker masse på dere.

Så ufattelig trist at noe sånt skulle skje dere.....så urettferdig livet kan være [:(]
Alle mine tanker går til deg og din familie.......

ORIGINAL: chello

Kjempe sterkt av deg å dele dette med oss! Har ingen ord.. så det eneste jeg kan gi er mange tørsteklemmer og ønske om alt godt videre!!!!!!!!

helt forferdelig det du har måtte gå igjennom... tenker masse på deg. Du virker som en utrolig sterk kvinne. Ta godt vare på hverandre i denne triste tiden. god trøsteklem fra meg

ORIGINAL: lille nupp

[:(][:(]

jeg bare gråter..

finner ikke ord som passer her..

men føler så utrolig med dere..[:(]

Samme her...[:(]

ORIGINAL: cevita

sitter å fryser og gråter når jeg leser historien din[:(]
syntes det er utrolig tøft gjort av deg å klare å skrive og fortelle oss dette...
Du\dere skal vite at jeg tenker masse på dere og føler med dere.
Kan vel aldri klare å sette meg inn i åssen dere har det nå...
men dere er med i tankene...
mange trøste og styrke klemmer......

Signerer[:(][:(][:(]
Men han er nok den nydligeste englen nå

Jeg synes at det er såh utrolig Trist at dette Skjedde...

Åhhh herregud jeg har ikke ord jeg heller....Dette var sterkt...Jeg fikk jo morkakeløsning selv. Men jeg fikk ikke fullstendig løsning med en gang...En delvis løsning..Men en alvolig situasjon..Det er så grusomt og så fullstendig uten mening.. Nå får dere stå sammen i tiden og håper dere finner styrke til å se fremover.. Stor klem

Dette varsterkt å lese, så tårene kom... Jev vet ikke hva jeg skal si men vil sende en trøsteklem selv om det ikke hjelper stort...

Har tenkt masse på deg og dine,og hvordan dere har det.  Går ikke an å forestille seg hvordan det må være.  Ønsker dere alt godt for fremtiden, ta tiden til hjelp og ta godt vare på hverandre.  Stor klem

Finner ikke ord.. Ufattelig trist... [:(]

Back
Topp