Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: førstegangsgravid
[:(]er så lei meg edvine....verden er så urettferig!![:(][:(]
Du er sterk som klarer å dele dette med oss, ukjente damer,,,,så kort etter at det skjedde..Det viser bare hvor god du er,,,som tar deg tid til å gi oss et svar.. må jo si jeg har tenkt mye på deg og dine,,,og undret over hva som gikk galt!!
dere må ha det fryktelig tungt, men jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan dere kjenner det....vil bare sende av gårde en trøsteklem, og ønske dere lykke til videre.... håper neste spire sitter så snart dere er klar for det!!
stoooor klem[:)]
ta vare på deg selv og dine i tiden fremover, og kom til oss når du føler behov, og trenger det..
vi er her for deg, og hverandre!
ORIGINAL: førstegangsgravid
[:(]er så lei meg edvine....verden er så urettferig!![:(][:(]
Du er sterk som klarer å dele dette med oss, ukjente damer,,,,så kort etter at det skjedde..Det viser bare hvor god du er,,,som tar deg tid til å gi oss et svar.. må jo si jeg har tenkt mye på deg og dine,,,og undret over hva som gikk galt!!
dere må ha det fryktelig tungt, men jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan dere kjenner det....vil bare sende av gårde en trøsteklem, og ønske dere lykke til videre.... håper neste spire sitter så snart dere er klar for det!!
stoooor klem[:)]
ta vare på deg selv og dine i tiden fremover, og kom til oss når du føler behov, og trenger det..
vi er her for deg, og hverandre!
ORIGINAL: cevita
sitter å fryser og gråter når jeg leser historien din[:(]
syntes det er utrolig tøft gjort av deg å klare å skrive og fortelle oss dette...
Du\dere skal vite at jeg tenker masse på dere og føler med dere.
Kan vel aldri klare å sette meg inn i åssen dere har det nå...
men dere er med i tankene...
mange trøste og styrke klemmer......