Hei igjen flotte damer...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Ville bare fortelle dere som fortsatt er innom at vi endelig har fått hilse på skatten i enden av regnbue. Fredag 5. Juni kom vår etterlengtede vesle Eirill Oline svømmende til verden. Håper Munin er like stolt der oppe, som hva vi og storesøskna er. Kom hjem igår rundt 15 tida og nå bare koser vi oss med minstesøster. uploadfromtaptalk1433802902511.jpg
Helt, helt fersk.

Håper alt er bra med alle store og små her inne. Takk for støtte og mange gode ord. Klem fra oss.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
gratulerer så mye med ei så skjønn jente! <3 jeg er her sånn inne mellom. sliter veldig om dagen ser du :(
 
Takk.... klarer knapt tro at hun virkelig er her i levende livet...

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Nydelig! Og gratulerer så utrolig mye! <3
 
Gratulerer med en nydelig jente ❤️ godt å se at alt er bra med dere :)
 
Takk dere... koser meg nå om dagen. Bittelillesøster er litt over 3 uker og det er fortsatt vanskelig å tro at hu er vår... går å venter på å våkne av den gode drømmen!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulve'sessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- Regnbue'sessa☆juni '15-
 
Åh, så hyggelig tråd å lese!
Nå har jeg ikke vært her inne på en stund, men vil gratulere så mye! Endelig, dette fortjener dere :)
 
Back
Topp