Hei igjen damer.

Attpåklatt82

Gift med forumet
Har ikke glemt dere. [:D] Savner faktisk BV.[8D]

Har dessverre ikke fått hvert her inne på mange uker av flere grunner. Først var vi uten PC en stund og så ble jeg så dårlig at jeg havnet på sykehuset.[:'(] Bare kastet opp og fikk ikke i meg noen ting. Kom hjem forgje onsdag og er heldigvis i toppform igjen. Startet i ny jobb og har masse energi.[:D]

Noe nytt her inne da? Må lese meg gjennom trådene.[:D]

ORIGINAL: Trone

Så skummelt at du ble så dårlig da!!! [:-] Men veldig godt å høre at du er i fin form igjen nå!! [:)][:)]

[:D] Er glad det er over. Men hadde det helt likt i forgje svangerskap. Så dette blir nok siste gang jeg skal gå gravid. He he...[:D]

Velkommen tilbake inn her - så flott at det ordnet seg og at du er bra igjen!!!!

Da er det bare å nyte tiden fremover da;)

ORIGINAL: Nikkiline

Velkommen tilbake inn her - så flott at det ordnet seg og at du er bra igjen!!!!

Da er det bare å nyte tiden fremover da;)

Det skal jeg gjøre til det fulle.[;)]

ORIGINAL: caroaj

ORIGINAL: Trone

Så skummelt at du ble så dårlig da!!! [:-] Men veldig godt å høre at du er i fin form igjen nå!! [:)][:)]

[:D] Er glad det er over. Men hadde det helt likt i forgje svangerskap. Så dette blir nok siste gang jeg skal gå gravid. He he...[:D]

Kjenner meg igjen i den siste setningen der gitt.. [&:]

Hørtes ikke noe ålreit ut å bli så dårlig nei[:'(]
MEN veldig hyggelig at du er i toppform igjen og har kommet deg inn her igjen[:D]
Huska deg når jeg så signaturen din[;)]

Håper du holder deg frisk og rask fremover da[:)]

Tusen takk. [:)] Satser på at alt går strålende helt til bekkenet melder sin ankomst og en liten som sparker i blæra om ett par mnd. He he....[:D]

Godt å sjå deg her inne igjen Her inne vokser magene og det er visst bevegelser på gang hos mange, samt ultralydene er vel det som opptar dei fleste framover no[:D][:D]

Jeg husker deg fra jeg har sniktittet her inne. [:)] Godt at du er frisk igjen nå. Det gjør alt så mye lettere og bedre. 

Back
Topp