Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tenk, om ei uke er det din turSå nydelige de er Shannon! Godt å være hjemme nå tenker jeg
Javisst, juli07 er der vi hørte til først <3Så deilig å være hjemme igjen Gratulerer så masse igjen, to nydelige snupper du har Var du forresten i juli 07 forumet også? Kos deg med lille nurket
Visste det var noe kjent! La merke til at Thale var 6, som sønnen min, så kobla det daJavisst, juli07 er der vi hørte til først <3
Jaaa!!! Heldigvis!! Nå er jeg litt lei magen gitttenk, om ei uke er det din tur
Lenge siden sist nå
Vi kom endelig hjem fra sykehuset søndag kveld
Er sykt deilig å være hjemme igjen, 5dager på sykehus er leeenge
Dagene hjemme med liten baby går styggfort og det har tatt litt tid å komme sånn halvveis i orden,
men tror jeg er ok i rute nå (melka strømmer på og Olivia virker mer tilfreds ) så jeg kan godt ta over oppropet igjen (med mindre synnøve<3 ønsker å fortsette såklart ).
Tuuusen takk for alt av gratulasjoner vi har fått, og alle lykkeønskninger vi fikk underveis
Og ikke minst, gratulerer så mye til dere som også har fått babyene deres mens jeg var borte
Linker her til fødselsannonsen vår som er på nett, klarer ikke la være å skryte vet dere
http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/3589099
Mine to vakre små
Har du hatt samme nick hele tiden? Kjenner det ikke igjen desverre :/Visste det var noe kjent! La merke til at Thale var 6, som sønnen min, så kobla det da
Nei, het vel mammatilTheodor før tror jeg det var Er jo noen år siden nåHar du hatt samme nick hele tiden? Kjenner det ikke igjen desverre :/
Det var mer kjent ja Er noen år siden, men tiden går jo så sykt fort også!Nei, het vel mammatilTheodor før tror jeg det var Er jo noen år siden nå