Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tenk, om ei uke er det din turSå nydelige de er Shannon! Godt å være hjemme nå tenker jeg![]()
![]()
Javisst, juli07 er der vi hørte til først <3Så deilig å være hjemme igjenGratulerer så masse igjen, to nydelige snupper du har
Var du forresten i juli 07 forumet også? Kos deg med lille nurket
![]()
Visste det var noe kjent!Javisst, juli07 er der vi hørte til først <3![]()
![]()
Jaaa!!! Heldigvis!! Nå er jeg litt lei magen gitttenk, om ei uke er det din tur![]()
Lenge siden sist nå
Vi kom endelig hjem fra sykehuset søndag kveld
Er sykt deilig å være hjemme igjen, 5dager på sykehus er leeenge
Dagene hjemme med liten baby går styggfort og det har tatt litt tid å komme sånn halvveis i orden,
men tror jeg er ok i rute nå (melka strømmer på og Olivia virker mer tilfreds) så jeg kan godt ta over oppropet igjen (med mindre synnøve<3 ønsker å fortsette såklart
).
Tuuusen takk for alt av gratulasjoner vi har fått, og alle lykkeønskninger vi fikk underveis![]()
Og ikke minst, gratulerer så mye til dere som også har fått babyene deres mens jeg var borte![]()
Linker her til fødselsannonsen vår som er på nett, klarer ikke la være å skryte vet dere![]()
http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/3589099
Mine to vakre små![]()
Har du hatt samme nick hele tiden? Kjenner det ikke igjen desverre :/Visste det var noe kjent!La merke til at Thale var 6, som sønnen min, så kobla det da
![]()
Nei, het vel mammatilTheodor førHar du hatt samme nick hele tiden? Kjenner det ikke igjen desverre :/
Det var mer kjent jaNei, het vel mammatilTheodor førtror jeg det var
Er jo noen år siden nå
![]()