Hei igjen damer :)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Lenge siden sist nå :P
Vi kom endelig hjem fra sykehuset søndag kveld :)
Er sykt deilig å være hjemme igjen, 5dager på sykehus er leeenge ;)
Dagene hjemme med liten baby går styggfort og det har tatt litt tid å komme sånn halvveis i orden,
men tror jeg er ok i rute nå (melka strømmer på og Olivia virker mer tilfreds :) ) så jeg kan godt ta over oppropet igjen (med mindre synnøve<3 ønsker å fortsette såklart ;) ).

Tuuusen takk for alt av gratulasjoner vi har fått, og alle lykkeønskninger vi fikk underveis :)
Og ikke minst, gratulerer så mye til dere som også har fått babyene deres mens jeg var borte :) :)

Linker her til fødselsannonsen vår som er på nett, klarer ikke la være å skryte vet dere :) :)
http://www.tk.no/vis/personalia/greetings/3589099
Mine to vakre små :)

Så koselig å høre fra deg igjen :) Godt at alt står bra til med dere alle og at dere har kommet dere hjem. Nydelige barn, både Thale og Olivia :D Gratulerer nok en gang! <3

Velkommen hjem, må være deilig:D
To skjønne prinsesser dere har:angel1

Ønsker og ønsker fru blom....helt ærlig(noe jeg alltid er, kanskje desverre høhø:confused:) , så er svaret nei:p:oops:Men skrik ut om det er dager jeg skal ta det!!:cool::rolleyes:

Velkommen tilbake, og gratulerer igjen :-) Så fint bilde av store- og lillesøster :D

Velkommen hjem, må være deilig:D
To skjønne prinsesser dere har:angel1

Ønsker og ønsker fru blom....helt ærlig(noe jeg alltid er, kanskje desverre høhø:confused:) , så er svaret nei:p:oops:Men skrik ut om det er dager jeg skal ta det!!:cool::rolleyes:
Hehe, det er helt ok! Det var ikke meningen at det skulle ta så mange dager dette, du har gjort nok allerede :)
Skal si fra om det dukker opp noe som hindrer meg i å ta oppropet, men tror det skal gå bra altså :)

Weee, vi er i OKTOBER :) Ventet lenge på dette her nå :) :)

Gratulerer så masse igjen :) Kjempefine jenter du har :) Er Grisemisunnelig på alle som har fått sine søte små ut av magen. Her er det 4 dager igjen til termin (snart 3 :p) å er lei ;)

Hehe, det er helt ok! Det var ikke meningen at det skulle ta så mange dager dette, du har gjort nok allerede :)
Skal si fra om det dukker opp noe som hindrer meg i å ta oppropet, men tror det skal gå bra altså :)

Weee, vi er i OKTOBER :) Ventet lenge på dette her nå :) :)

Hihi<3<3 Null stress søte du!:)

Ja, helt fantatisk herlig...ble overlykkelig når jeg så datoen på mob i morges<3<3

Gratulerer så mye med en nydelig prinsesse! Ser ut som en stolt storesøster :) Veldig søte jenter du har :)

For noen herlige jenter du har :D
Gratulerer nok en gang, og velkommen tilbake :)
Er nok utrolig deilig å være hjemme igjen nå, tenker jeg. Husker det slik fra første fødsel selv i alle fall, at jeg ble så utrolig mer rolig og avslappet når vi endelig fikk dra hjem ;)

gratulerer igjen og det er 2 veldig nydelige jenter du har <3<3

Gratulerer igjen :) Og for noen nydelige jenter du har ;) Tenker det er deilig å ha kommet hjem ja.

Her venter vi enda på prinsessen ;)

Så nydelige jenter, kan skjønne du er stolt :) Godt alt er fint og i orden hjemme hos dere :) Gleder meg fryktelig til det er min tur nå!! :D

Back
Topp