Hei igenn alle sammen :)

victoria18

Forelsket i forumet
Hei :) tenkte bare å gi en hilsen til alle dere flotte mødrene her inne.  Er en god stund siden jeg var her inne sist, så er ikke sikkert dere husker meg. 

Her er en liten update på meg siden sist jeg var her å håper dere vil skive en liten update om dere selv slik at jeg får vite litt av hva jeg har gått glipp av i livene deres siden sist jeg var her, og slik at de som ikke kjenner meg får et lite innblikk i hvem jeg er :)

Jeg heter victoria og er født i 90. Jeg jobber fortsatt hos en gullsmed, men har også begynt å jobbe hos en kiosk, i en bar og som promotør. Jeg har en nydeli datter som er født 21.10.09 som heter Pernille. Jeg er forlova og har kjøpt meg hus. Fullførte vidergående i fjor og skal bynde på juridisk kontormedarbeider studiet hos traider til høsten. Go jenta mi går 100% i barnehage men er hjemme de dagene jeg ikke jobber. Jeg og min kjære prøver nå på å få vår unge nr 2 :)
 
Så hyggelig at du stikker innom!  Det er så lite action her at det er ofte jeg glemmer å se om det faktisk har skjedd noe!

Her går det i det samme - jeg er hjemme å surrer på dagtid mens snuppa er i bhg og gubben er øyeblikk ferdig med studiene sine! Vi leter begge etter jobb og har egentlig en barnehageplass på lur på en annen kant av landet. Blir spennende å se. Ellers er jeg ruger med termin ca 25.nov. (tok godt over 1 år før neste satt)

Lykke til med babylaging!! :-)
 
så hyggelig, gratulerer med barn i magen :)
jeg har fått termin 20. januar men rekner med at barne ikke kommer før i februar, jikk 14 dager over sist :p 
hvor i landet/hvilken del av landet er det dere tenker å reise til da? eller er det fortsatt hemmelig? :p hvilken utdanning er det dere har å hvilken jobb er det dere ser etter? 
 
Vi lurer litt på om vi skal reise vestover igjen. Men gubben vil egentlig ikke så jeg vet ikke helt hva det blir til!
Jeg er utdannet lærer og han har tatt elkraft-ingeniør. Så vi får se :-) Men uansett så gleder jeg meg til å få en nyfødt igjen i huset :-)

Sandra har blitt så stor nå! Jeg sente henne av gårde med toget i dag som avslutningstur i barnehagen (for småbarnsavd)... Noen av foreldrene som stod igjen å snufsa... :-P Jeg bare syntes det var rart at tiden har gått så fort :-)
 
Hele gjengen har flytta inn til fb i en gruppe vi har der, og er også mye mer liv kan en si ;)

 
pm med link? :)
 
har ikke vært kjempe aktiv selv på forumet, men har vært veldig hjelpsomt å følge med til tider :)
Guttungen her var født i 21.okt.09, og fikk ei lita jente nå i April.
Kjempe stas med baby i hus igjen, guttungen har plutselig blitt veeeldig stor.
Vi er i gang med bleieslutt og det vanskligste av alt sutteslutt.. Men tar det veldig rolig :)

Fant link til facebook gruppa, har også sendt forespørsel der så får håpe det kan bli litt mer aktivitet :)
http://www.facebook.com/groups/103428379953/

Masse lykke til videre med graviditetene og babyene :)
 
har ikke vært her på lenge jeg heller nei, men sjekk ut oktobergjengen på facebook! ;)
 
har ikke vært her på lenge jeg heller nei, men sjekk ut oktobergjengen på facebook! ;)
 
Back
Topp