Hei! hva tror dere?

Jeg ser det er noe der, men litt vanskelig og se om den er defekt pga fargen har sklidd ut eller om det er en skikkelig strek :) Ta en ny i morgen og legg ut. Håper du får en fin strek i morgen :)

har desverre ikke er erfaring med den type tester, men x fingrene for deg :-)

Var ikke så lett å se noe på den . Skimter noe da. Ville tatt en ny en i morgen tidlig eller vente noen dager for da bør den hvertfall bli sterkere :)

Jeg ser streken kjempe godt! Men er den ikke litt langt fra kontroll streken? Jeg kjenner ikke til denne type BT. Har bare brukt den som er litt tykkere med smalere streker, og der er strekene mye tettere... Krysser fingre for deg :-) har du bare tatt den ene?

Sniker fra oktoberforumet*

Ja dette er første testen, 6 dager til ikm. Men skal ta en ny test imorgen på morgenurin;) kjenner igjen mange symptomer, men kryss fingrene for meg!! ;)

Ser noe der! Håper streken blir sterkere om noen dager ;D

Ser noe der tror jeg, men ser ut som den er litt langt unna kontrollstreken? Har du tatt en ny? :)

Testen idag viste ingenting, helt blank. men ifølge menskalender appen min så har jeg ikke ikm før neste lørdag å det er jo en hel uke til. Så håper dere fortsetter å krysse fingrene for meg å at jeg er så heldig å få komme inn hit til dere i november forumet:D

Back
Topp