Hei hobbyjenter!!

Bennie

Glad i forumet
Nå har jeg vært masse inne på dette forumet og fått masse inspirasjon av de flotte produktene dere lager!! Dere er fantastisk flinke hele gjengen!![:)]
Har så lyst å lære meg å scrappe skikkelig, nå når jeg har blitt småbarnsmamma må en jo begynne å lage fine album osv!![:)][:)]

En liten ting.. lurer på å kjøpe meg en sånn kutter, men er usikker på om jeg vil ha tang eller en cuttlebug... kan dere si meg forskjellen på de og hva dere ville anbefalt å kjøpe?![8D][:D]

Jeg har tang og er kjempefornøyd med den! Det negative er at du bare kan bruke QK sine dies i den, så jeg har begynt å fått lyst på cuttlebug også siden den tar alle dies. Alfaene til cuttlebug er også mye billigere enn QK. Jeg råder deg til å kjøpe cuttlebug, da har du et hav av muligheter[;)][:D]

i lengden er det vel billigere å kjøpe silhouette?  [8|] da trenger man jo ikke dies og da kan man jo bare gå på internett, finne det man vil ha og den skjærer ut det den får "beskjed" om? [8|]

Takk for svar!!![:)] Jeg får tenke litt til før jeg investerer!! Men det er sikkert at jeg skal ha noe slikt når pengene strekker til!![8D][:)]

Back
Topp