Escuro
Forumet er livet
Dette er egentlig bare en meningsløs test for å sjekke om BV funker igjen. Har skrevet ørten innlegg i dag, men når jeg trykker "post" får jeg bare opp google som søker etter bv... Jeddah.
Men så fant jeg ut at det var fordi jeg måtte restarte PCen og få unna oppdateringer og installasjoner. Japp, PCen min blir helt mongo så snart det er nye oppdateringer som må på plass. Da tar internett mer og mer kveld før det kneer helt og ingenting funker. Fullstendig meningsløst. Makes no sense.
Men anyway, da slapp dere iallfall mye ræl fra min side i kveld (og fikk dette istedet, moahaha!). Nå skal jeg bli høy på kaffe. Har allerede flytende sukker i blodet. Fikk jo en superb sjokoladebok av LT-jentene, og da røk jo lavkarboen min herfra til HELL! :D Hahaha! Har laget en halv kilo sjokoladekonfekt (nesten tomt) og ca 3 liter sjokolademilkshake (HELT tomt!!!). Sånn kan det gå :D Weeeee! Tusen takk for sukkerkicket iallfall, dette er fantastisk!!!
Og mens vi først er inne på det, så er sjokolade som heroin. Jeg har en vond sjokoladehistorikk.
Sukkeret har ført til at jeg har løyet for mine nærmeste om sukkerinntaket. Jeg har gjemt unna store mengder (flere bæreposer) for å være sikker på at jeg ikke går tom. Jeg har spist altfor mye i slengen, jeg blir irritabel og får abstinenser om jeg ikke har tilgang til det. Jeg får konsentrasjonsvansker og klarer ikke tenke på annet.
...Og nå er jeg på kjøret igjen :D Hihihi! Crazy og Lenore, jeg har hjemmelaget sjokoladekonfekt, 3 typer ispinner i frysern (Hello Kitty, Snickers og Sitting bull) og en upcoming jordbær milkshake :D Dessuten er samboern bortreist til i morgen ettermiddag, så dere må gjerne komme på overnatting, så kan vi ha sjokoladeorgie ;) *RrrRrrRRRrrrH* Yes, yeeeees? :D Har chips også. ME LOVE CARBS!!!!! MMMMH!!!!!