Hei heldige damer!

1+1

....
Jeg er 10 dpo i dag, og har vært flink og ikke testet enda. Har skikkelig menssmerter i dag, og lurer på om dere opplevde det rett før IKM? Hadde det slik forrige måned og da var jeg gravid. Endte i kjemisk. Håper det går hele veien denne måneden :)
 
Håper det har gått denne gangen, da! Jeg vil ikke kalle det smerter, men jeg har følt meg "stinn", som dagen før mensen, konstant i godt over en uke nå, og jeg er 4+6 og med positive blodprøver ☺️eneste jeg har merka som forskjellig denne gangen enn alle gangene det ikke har gått (inkludert kjemisk), var heftige stikkinger i livmora fra 3+3 til 4+2. Men alle har forskjellige tegn!☺️
 
Last edited:
Jeg er 10 dpo i dag, og har vært flink og ikke testet enda. Har skikkelig menssmerter i dag, og lurer på om dere opplevde det rett før IKM? Hadde det slik forrige måned og da var jeg gravid. Endte i kjemisk. Håper det går hele veien denne måneden :)
fikk positiv test i går og jeg har hatt murringer og stikkinger i underkant av en uke :) er 4+2.
masse lykke til ! :)
 
Starter med stikking i livmoren og økt utflod :) positiv test 9 dpo. 14dpo ble brystvortene ømme og såre.
 
Når vi først er inne på symptomer, så har jeg hatt mange ved alle forsøkene, siden de jo ligner på mens-symptomer. Type, både murring og ømme pupper har det vært hver gang, også denne gangen. Men som sagt har stikking kommet i tillegg denne gangen, pluss en helt syk utmattethet ved den minste anstrengelse. Jeg har vært sykmeldt på grunn av det siden uke 3. Blir anpusten og klarer ikke å tenke bare jeg gjør litt for mye av dagligdagse ting (type, gå i butikken). Blir også kvalm når jeg er sånn sliten.
 
Startet med stikkinger i livmoren her også så trodde mensen skulle komme, men gjorde ikke det :p + ømme bryst og kvalme :)
 
Har ikke hatt noe spesielt stikking. Husker hvordan det er fra da jeg ble gravid med jenta mi. Men syns å huske det kom etter positiv test :) Fortsatt smerter og ingen tegn til blod (som pleier å følge tett på) Håper jeg kommer inn til dere ;-)
 
Jeg er 10 dpo i dag, og har vært flink og ikke testet enda. Har skikkelig menssmerter i dag, og lurer på om dere opplevde det rett før IKM? Hadde det slik forrige måned og da var jeg gravid. Endte i kjemisk. Håper det går hele veien denne måneden :)

Jeg har fortsatt stikk og murringer og jeg er 6 uker i dag :)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Back
Topp