hei hei.

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
*

har dessverre bare  jeg [;)]

Gratulerer med spiren! Er ung mor selv, og det er det beste som noen gang har skjedd meg! (Var ikke planlagt her heller)[:D]
Hvor langt er du på vei?
Jeg har ikke mulighet til å gi bort noe, men jeg håper det ordner seg, babyen din skal nok få det bra[;)][:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

Deler du?[8D]

hvor langt er du på vei da?  og hvilket kjønn?

men du får 33.000 ett par mnd før termin, så da får du sikkert kjøpt ganske masse..

TROLL

gratulera så masse og lykke til. gå inn på finn.no sikkert masse der og.[:)][:)]

Velkommen og gratulerer[:)] Ligger mye ute på finn[;)]

jeg er mellom 8 og 10 uker[:D][:D]
veit ikke kjønn enda[:D]

og da får jeg litt penger[:D] men tar i mot alt folk vil bli kvitt oxo[:D][:D]

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: racesnuppsi

Deler du?[8D]

aha [8|]

Du kan få noen smokker, eldste skal slutte nå, så da er det jo kjekt å ha et sted å sende dem[8|]
(Nei, jeg er ikke seriøs og åper ikke du tar imot brukte smokker, gikk ut ifra at du ikke var seriøs heller...)

Kanskje greit å vente litt enda med å skaffe utstyr. Selv om det som oftest går bra, så er det veldig tungt om en har fått alt i hus, og så kanskje plutselig noe skjer [;)] I tillegg er det jo greit å vite kjønn [:)]

Gratulerer med spiren. Håper at du har støtte fra familien din også, for det er ikke bare bare å bli mor så ung om du ikke har støtte [:)]

ORIGINAL: 16 og gravid

jeg er ei jente som er 16 år og jeg er gravid. det var absolut ikke planlagt men det skjedde. og vi har bestemt oss for å beholde ungen. har vi vært voksen nok til å lage det får vi være voksen nok til å ta vare på det oxo. [:)][:D] typen er 20[:D][:D]

men nå skal jeg spørre om noe da, det er jo slik at jeg har ikke jobb og har ikke mye penger. så om det er noen som vil gi bort litt baby tøy, smokker, flasker, kluter osv til meg hadde jeg blitt evig takknemelig for[:D][:D]

klemmer fra ei jente med et stort hjerte[:D][:D]

Jeg har desverre ingenting å gi bort, bruker det meste enda og planlegger enda en snart...

MEN vil bare si en ting: kjempe fint at dere ser etter brukte ting, det kan dere spare masse penger på! MEN det er noen ting man IKKE kjøper nytt, herav: smokker, flasker, madrass til babysenga, bilsete(hvis ikke du kjenner personen og er sikker på at det ikke har vært i noen kollisjon) og ja....hmmm.....er det mer??

MEN flasker og smokker trenger du ikke å stresse med da. Flaske trenger du jo ikke i begynnelsen hvis du ammer og heller ikke smokk de første dagene. Ville kanskje kjøpt inn en 2 pakning med smokker, men ikke flaske(er så lett å slutte med amminga hvis man har flaske i hus, hvis et virkelig blir ndvendig så selger de jo flasker overalt:) )

På finn selges det masse babytøy, og også her på bv. Det er helt supert! Hvis du er 8-10 uker på vei har du jo tremin på vinteren, så anbefaler å kjøpe inn ulltøy. Bruker for det meste det når de er så små på vinteren(det gjør jeg iallefall!)
En sverigetur kan også lønne seg hvis du ikke bor så langt unna grensa, billigere babyutstyr der:)

Og så: masse lykke til[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jøss, hvordan kom denne tråden opp? er jo ett år gammel..

ja herregud så det nå jeg.. hahahahahahha den er fra 2010

Back
Topp