Hei hei!

frøken85

Glad i forumet
Jeg er relativt ny her på babyverden, men har sniklest en stund da.
Jeg håper på å kunne melde meg inn i juni2010 jeg også, i følge min side her inne er det enda 5 dager til en test kan være positiv, men av en eller annen grunn har jeg en magefølelse som sier at jeg kan være gravid. I så fall vil vi ha klart det på første ordentlige forsøk. :) og termin blir i første halvdel av juni. Så nå knasker jeg folat og andre vitaminer, spiser sunt og hååååååper.
Jeg har hatt litt problemer med skolegang, økonomi og lånekassen, men når har alt ordnet seg!, jeg får lån og stipend så jeg kvalifiserer for permisjonspenger, samt at jeg har en deltidsjobb der jeg kan jobbe så mye/lite jeg vil.. Vil bli mamma nå! [:D][:D]

Hei hei,
ingenting er vel bedre enn når alt ordner seg [:)]

Får håpe du er gravid nå da [:)]

Lykke til!!

Det kan godt hende magefølelsen din er riktig. Jeg husker også jeg tenkte det sist jeg var gravid, og det stemte...
Lykke til med testing..

Takk, jeg håper det :) Har vært fryktelig kvalm i dag, øm i magen også. Men mensen skal jo egentlig komme på lørdag da så, det kan kan jo være helt normale smerter.

Åå.. Spennede!
Krysser fingerer og tær for at magefølelsen din er rett!!

Jeg er utålmodig og testet i dag, men den var negativ, så da tester jeg i morgen, og evt på søndag :)
I følge min side her inne så skal testen kunne være positiv fra i morgen.. Men som sagt, jeg er utålmodig av meg, skjønner ikke helt hvordan jeg skal takle 9 måneders venting heller [:D]

Jeg har forøvrig fremdeles vondt i magen, er stuptrøtt HELE tiden, flyr på do i ett sett og ømme pupper... men prøver å ha realistiske forhåpninger..

Vel, jeg har testet idag også, negativt som i går. Har vært å kjøpt en digitaltest også da jeg synes billigstripsene ikke ser så pålitelige ut. Er sååå spent... men tror jeg bør vente et par dager til med å teste neste gang, ingen tegn til TR enda..

Masse lykke til [:)] krysser fingrene for deg

Æsj.. da har TR kommet og jeg lister meg ut av junirommet.. Kommer ikke til å melde meg inn i noe nytt rom før jeg har positiv test nå.. :)

Back
Topp