Hei hei

TiraV

Gift med forumet
Ser ut for at eg flytter inn her med dykk! [:D]

Litt presentasjon...
Eg får termin rundt 26.mai. (får endelig termin i slutten av September)
Frå før har eg ei jente født i Juni - 08 så no vert det spanande å gå gravid samtidig som eg må springe etter ei lita klatremus [:)]
Begge borna er prøverørsbarn. Denne gongen er det fryseforsøk, som ser ut for å ha klaffa like bra som det "ferske" forsøket som resulterte i ei nydelig lita tuppe [:D]

Takk [:)]

Ja, har alltid ønska meg to tette, så satser på det blir kjekt! Gruer meg i grunn mest til "prosessen" (graviditet, fødsel og byrjinga av amming [&:])

Så koselig å se ei til juni08 jente her [:)]
Lykke til -har termin 2 dager før deg [:)]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

ORIGINAL: TiraV

Takk [:)]

Ja, har alltid ønska meg to tette, så satser på det blir kjekt! Gruer meg i grunn mest til "prosessen" (graviditet, fødsel og byrjinga av amming [&:])

De samme tankene har jeg også. Tenkt veldig mye på den tiden etter fødselen, hvordan Caroline kommer til å være og ikke minst om man kommer til å ha de samme plagene.

Ja, det blir spanande!!
Eg er begynt å kjenne det så smått i bekkenet allerede [&o] Omtrent som det var i 3-4mnd sist. Det skremmer meg litt, men får prøve ta meg saman og trene som fysioterapeuten lærte meg [:)]

Gratulerer og velkommen hit.

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

ORIGINAL: TiraV

Ja, det blir spanande!!
Eg er begynt å kjenne det så smått i bekkenet allerede [&o] Omtrent som det var i 3-4mnd sist. Det skremmer meg litt, men får prøve ta meg saman og trene som fysioterapeuten lærte meg [:)]

Har hatt bekkenplager etter siste, så er egentlig "vant" med smerte.. Jeg bare biter det i meg og holder ut så lenge jeg kan.
Ble sykemeldt sist i uke 16, så håper på å holde ut litt lengere denne gangen.
Vi får krysse fingrene for at de går bra med oss begge[;)][:D]

Krysser fingrene [:)]

velkommen her

ORIGINAL: lillelykketrollet

Gratulerer og velkommen hit.

[:)]

Gratulerer og velkommen til oss!!

Det er mange positive ting med å ha to barn fortløpende[:)]
Di to første ungene mine er det 1 år og 9 mnd mellom
Litt "slit" til og begynne med, men det er bare såååå koselig!![:)]

Lykke til![:D]

Gratulerer så mye!! :)