Vi kom hjem fra sykehuset på torsdag etter å ha vært der en uke. Fødte en nydelig liten jente som har fått navnet Mina den 7. september. Hun ble født med gulsot og var kjempe slapp og trøtt. Ville ikke ta puppen, så sikkert derfor jeg fikk melk så sent. Nå spiser hun kjempe bra og vi skal til sykehuset for å veie i morgen. Det ser jeg frem til er så spendt på hvor mye hun evt har gått opp[;)]