hei, hei

po

Betatt av forumet
Da er jeg tilbake fra en uke ferie. Deilig[:D][:D] Jeg startet på sprayen før vi dro og var litt spent på hvordan det skulle gå, men det har gått supert. Ikke noe problem... Har ikke fått noe særlig med bivirkninger heller... Bare litt ømme pupper.. Men i morgen begynner alvoret. Da starter jeg med sprøyter... Håper det går like bra..

Men gruer meg litt til første stikk da[&:][&:]

Men er litt usikker på når på dagen jeg skal ta sprøyten. Men tror det må bli på kvelden i ti tia... Da er jeg hjemme fra jobb og fritidsaktiviteter..

Når tok dere sprøyten? Jeg skal ta Puregon

Velkommen tilbake fra ferie. Håper dere hadde det supert [:D]

Og sprøytestart allerede imorgen, tida går fort! Har ikke sykehuset/klinikken sagt noe om når du skal sette sprøyta? I brevet jeg fikk fra UNN står det at sprøyta skal settes på ettermiddagen (skal også bruke puregon). Andre setter den visst om morgenen. Kanskje du skal høre med dem om det ikke står noe i papirene dine?

Lykke til med stikkingen!

Hei, og velommen tilbake til oss. Håper der hadde en kjempe fin ferie.

Jeg tok også puregon, tok den kl 21.00
Lykke til med sprøytestart imorra. Går så bra vettu.[:)]

velkommen tilbake. deilig med ferie nå kan jeg tenke meg[:D]

å ta sprøyter går så fint atte[:D]dette klarer du bra[:D]

selv tok jeg den kl 2200 sist gang og skal gjøre det nå også[:D]

starter med sprøytene 28mai tror jeg det var.

I Porsgrunn så skal vi helst ta sprøyta om morgenen dersom vi har bare en type, jeg hadde det vanlige; Puregon og tok sprøyta før jobb, kl. 0650-0700 mellom der, komm ann på om jeg var først på badet om morgenen eller ikke.

Velkommen tilbake etter ferie[:D]
Jeg fikk beskjed om å ta sprøyten på morgenen.

Lykke til med stikkingen, det går greit ja, kjenner jo ikke stikket engang[;)]

Foresten jeg glemte å si:

Lykke til med sprøytestart i morgen, det er ikke noe å grue seg til, etter et par dager så ler du nok litt av deg selv at du gruet deg overhodet[:D]

Hmmm...jeg har ikke fått noe beskjed om når jeg skal ta sprøyten jeg...Har sjekket i alle papirene mine og det står ingenting.... Så da regner jeg med at jeg kan ta den når det passer...

For sent å ringe klinikken nå uansett...[&:][&:]

ORIGINAL: po

Hmmm...jeg har ikke fått noe beskjed om når jeg skal ta sprøyten jeg...Har sjekket i alle papirene mine og det står ingenting.... Så da regner jeg med at jeg kan ta den når det passer...

For sent å ringe klinikken nå uansett...[&:][&:]

Ehhhhh.....OBS.....[&:] men dere på vestlandet tar vel ofte sprøyta på kvelden dersom jeg ikke husker feil, men de som er på samme klinikk som deg kan nok fortelle deg det.

Lykke til med sprøtene...jeg starter den 27 mai på di[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Foresten jeg glemte å si:

Lykke til med sprøytestart i morgen, det er ikke noe å grue seg til, etter et par dager så ler du nok litt av deg selv at du gruet deg overhodet[:D]

yupp...jeg lo etter første stikket jeg [:D][8D]
lykke til !!!

Hehehe...da må jeg le ja... Det var jo ingenting jo... Var skikkelig sjelven på hånden akkurat før jeg skulle stikke og kjente at pulsen ble litt høy.. Men det var jo ikke noe problem

Puh...da var jeg i gang da[:D][:D][:D] 

po så flott da, da var du jo igang da - kanskje du har egenskaper som flere av oss her inne - sprøytenarkoman, he he...man kan jo nesten få dilla helt til eggestokkene føles ut som de vil sprenge, he he..... da lengter man bare etter eggutaket, bare å få dem ut [;)]

Back
Topp