dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 11 Mai 2006 #1 Stikker en liten tur innom fra sykehuset for å sende masse fødestøv til dere som fortsatt venter. Men alt står bra til med oss. Klem!!!!
Stikker en liten tur innom fra sykehuset for å sende masse fødestøv til dere som fortsatt venter. Men alt står bra til med oss. Klem!!!!
Tjukkebollepus Forumet er livet 11 Mai 2006 #2 Trenger litt fødestøv nå ja....[;)]Fint å høre at det går bra med dere og!
L lissa 72 Flørter med forumet 11 Mai 2006 #3 Tar til meg litt støv, tusen takk[:)] Kos deg masse med babyen[:)]
x1xLilly86 Elsker forumet 11 Mai 2006 #4 har tenkt på deg/dere. Den kom til slutt![:D] Godt å høre at alt er bra. fortsett å kos dere[:)]
A Alias Gift med forumet 11 Mai 2006 #6 Er du hjemme alt??? flott at alt går bra med dere...tar meg litt fødestøv jeg oxo...håper sånn på min tur snart:)
Er du hjemme alt??? flott at alt går bra med dere...tar meg litt fødestøv jeg oxo...håper sånn på min tur snart:)
katrinec Blir kjent med forumet 11 Mai 2006 #7 Hei hei[:)] Gratulere med lille nurket Håper dere alle har det fint. Stille her hos meg....[:-]