Hei hei

Sniker fra desember :greet025

Så koselig å lese alle innleggene her! Er en så fin, spennende og skummel periode. Håper alle får spirer som fester seg! :Heartred
 
Vi liker optimister :) Har du noen tegn som gjør at du tenker april er din måned? :Heartbigred:Heartred

Med de 2 første ble jeg gravid når jeg glemte 2 piller:hilarious:

Nå som vi prøver har jeg hatt så tydlige el symptomer at jeg ikke er i tvil. Og nå etter en uke snart kjenner jeg det fortsatt i magen at det murrer og puppene er super vonde:cat:
I tillegg er det myyyye ligging:):)

Så blir faktisk overrasket om det ikke sitter noe i denne magen allerede:bookworm:
 
Hei hei!
Melder meg inn her :) i følge norsk terminkalkulator har jeg termin 4. april, mens en engelsk en sier 1. april. Vi får se om spiren sitter. Fikk positiv test 13 dpo, testet ikke tidligere enn det, men hadde festeblødning 10 dpo så var ganske sikker på at den satt.
 
Foreløpig termin 29. mars på meg, så jeg presenterte meg akkurat der. Jeg har tidligere blitt satt tilbake på OU, jeg regner derfor med at det er dere som blir gjengen min etterhvert. Syklusen min har vært svært kort etter fjerning av spiral, og ganske uforutsigbar, så jeg stoler ikke helt på terminkalkulatoren heller.
 
Med de 2 første ble jeg gravid når jeg glemte 2 piller:hilarious:

Nå som vi prøver har jeg hatt så tydlige el symptomer at jeg ikke er i tvil. Og nå etter en uke snart kjenner jeg det fortsatt i magen at det murrer og puppene er super vonde:cat:
I tillegg er det myyyye ligging:):)

Så blir faktisk overrasket om det ikke sitter noe i denne magen allerede:bookworm:

Jeg og har tydlige el-symptomer. Så når da vi glemte kondomen så visste jeg at da var det gjort :facepalm: Men glad likevell :)
 
Foreløpig termin 29. mars på meg, så jeg presenterte meg akkurat der. Jeg har tidligere blitt satt tilbake på OU, jeg regner derfor med at det er dere som blir gjengen min etterhvert. Syklusen min har vært svært kort etter fjerning av spiral, og ganske uforutsigbar, så jeg stoler ikke helt på terminkalkulatoren heller.

Kjenner til den. Forje graviditet hadde jeg mens en gang i uken. Umulig å vite når ting skjedde :hilarious:

Vi har foreløpig samme termin, men jeg er og litt usikker. Så få se.

Velkommen til oss :)
 
Jeg har fått positiv test med midlertidig termin 04.04, men jeg har egentlig mest troa på at det blir i mars hvis den holder seg der. Men jeg henger her med dere som er like langt på vei :happy:


Samme her :) men gikk over med storebror så går får april foreløpig :)
 
Heisann,
Jeg håper jeg hører til her. Estimert termin 31.mars eller 1.april. Håper det holder hele veien!
 
Hei hei!
Melder meg inn her :) i følge norsk terminkalkulator har jeg termin 4. april, mens en engelsk en sier 1. april. Vi får se om spiren sitter. Fikk positiv test 13 dpo, testet ikke tidligere enn det, men hadde festeblødning 10 dpo så var ganske sikker på at den satt.
Gratulerer så masse!
 
Back
Topp