Hei hei

1zzyMarena

Elsker forumet
Marsboere 2020
Er det dukket opp noen her? :happy:

Jeg er forløbig i mars-gruppa for jeg har regnet meg frem 28.mars. men pga ustabil mens kan det godt være at terminen blir i april, fødsel kan jo lett og havne april ;)

Så tenkte jeg sku si tjohei sånn at første innlegg er skrevet.

Dere dukker nok opp snart tenker jeg, de som tester tidlig hvertfall :happy:

Hei! Jeg har foreløpig termin 31. mars og tenker nok at jeg vil være med litt her også da jeg føler jeg har komt veldig kort i forhold til alle andre i marsgruppa! Kan jo fort bli april på meg og :D

Hei! Jeg har foreløpig termin 31. mars og tenker nok at jeg vil være med litt her også da jeg føler jeg har komt veldig kort i forhold til alle andre i marsgruppa! Kan jo fort bli april på meg og :D
Ser hva du mener. Mye om tul og vi har ingenting å se på ved en tul så er en god stund til enda før det er aktuelt.

Jeg håper jeg kan luske meg inn her snart, jeg tok blodprøve på HCG i går. Den var på 61. Jeg skal ta ny blodprøve til fredag så jeg håper den har en fin stigning så at jeg kan senke skuldrene litt :happy:

Jeg håper jeg kan luske meg inn her snart, jeg tok blodprøve på HCG i går. Den var på 61. Jeg skal ta ny blodprøve til fredag så jeg håper den har en fin stigning så at jeg kan senke skuldrene litt :happy:
Vi krysser fingrene for fin stigning ❤

Tørr ikke enda å komme inn her skikkelig :p første positiv test var på søndag når jeg var 8 dpo :)

Jeg fikk også positiv på søndag, det var 9 dpo. Positiv digital 1-2 på mandag. Har ikke våget meg helt inn her enda, men håper så inderlig at spira sitter!

Pp1 her, så vi er litt overveldet over positiv test så kjapt. :D

Jeg fikk også positiv på søndag, det var 9 dpo. Positiv digital 1-2 på mandag. Har ikke våget meg helt inn her enda, men håper så inderlig at spira sitter!

Pp1 her, så vi er litt overveldet over positiv test så kjapt. :D
Så bra, håper vi begge får en spire som sitter helt til mål ;)

Jeg har fått positiv test med midlertidig termin 04.04, men jeg har egentlig mest troa på at det blir i mars hvis den holder seg der. Men jeg henger her med dere som er like langt på vei :happy:

Heisann alle sammen!
Jeg er også med i mars føreløpig da 28 dager syklus tilsier termin 25 mars. Men med min ustabile 32-40 dagers syklus tipper jeg starten på april. Fikk 2-3 uker på den digitale i dag :rolleyes:
Tok første prøve på lørdag som var positiv, så har ikke visst om det så lenge, men hver dag nå er jeg glad så lenge spiren holder seg der inne :gen014

Termin 30 mars såå jeg blir nok å henge her jeg også! :happy:

Hei!
Har flere positive tester, men Ikm er ikke før lørdag 27.
Fikk første positiv 10dpo

Ønsker alle som har kommet hjertelig velkommen inn i aprilgjengen! :Heartbigred

Altså, jeg håper å dette inn her meeeeen lenge til testing enda‍♀️

Back
Topp