Hei hei :)

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Fikk positiv digital igår, og foreløpig termin 10.desember. Hvis det går hele veien er det første barnet :) vi startet å prøve i august ifjor og ble gravid på første ordentlige forsøk. Det endte i MA i uke 8 i oktober, og har hatt mye syklus tull siden.

Tok en g test bare for moro skyld denne pp da jeg ikke har brukt eggløsningstest eller tempet noe, og den lyste gravid 1-2 :)
Gleder meg masse, men er samtidig veldig realistisk på at det ikke er sikkert at det går denne gangen heller. Tar derfor en dag av gangen, og har delmål underveis.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Fikk positiv digital igår, og foreløpig termin 10.desember. Hvis det går hele veien er det første barnet :) vi startet å prøve i august ifjor og ble gravid på første ordentlige forsøk. Det endte i MA i uke 8 i oktober, og har hatt mye syklus tull siden.

Tok en g test bare for moro skyld denne pp da jeg ikke har brukt eggløsningstest eller tempet noe, og den lyste gravid 1-2 :)
Gleder meg masse, men er samtidig veldig realistisk på at det ikke er sikkert at det går denne gangen heller. Tar derfor en dag av gangen, og har delmål underveis.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)


Gratulerer med positiv test:) vi krysser fingrene for at alt går bra :Heartred
 
Gratulerer :) Håper spiren sitter hele veien denne gangen:Heartred

Uff! Blir så redd for å miste når jeg hører om så mange som gjør det :(
 
Gratulerer :) Håper spiren sitter hele veien denne gangen:Heartred

Uff! Blir så redd for å miste når jeg hører om så mange som gjør det :(

Takk for det :)
Ja, de aller fleste mister faktisk i løpet av livet, enten om de vet det eller ikke. Så er utrolig vanlig, men veldig vondt. Men det går som oftest heldigvis bra :) man får ikke gjort noe fra eller til uansett, bortsett fra å følge vanlige retningslinjer.
 
Fikk positiv digital igår, og foreløpig termin 10.desember. Hvis det går hele veien er det første barnet :) vi startet å prøve i august ifjor og ble gravid på første ordentlige forsøk. Det endte i MA i uke 8 i oktober, og har hatt mye syklus tull siden.

Tok en g test bare for moro skyld denne pp da jeg ikke har brukt eggløsningstest eller tempet noe, og den lyste gravid 1-2 :)
Gleder meg masse, men er samtidig veldig realistisk på at det ikke er sikkert at det går denne gangen heller. Tar derfor en dag av gangen, og har delmål underveis.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
Gratulerer![emoji173] håper spiren sitter denne gangen. Jeg var her inne når jeg var gravid med datteren min som blir 2 nå og dette forumet er gull når man er gravid og er full av spørsmål og bekymringer :)
 
Back
Topp