hei hei

therese1983

Blir kjent med forumet
hei alle sammen[:D] som noen sikkert har fått med seg så blei det litt forvirring her, jeg har nå byttet nick fra T.W. til therese1983. har vært mye her inne både på mars å april men ikke skrivd noe før nå da.. så jeg fikk ei jente 1 april som heter Emilie[:)] som Anettek sa så er jeg fra vestfold, det står vel at jeg er fra larvik da så trengte vel egentlig ikke forklare det, hehe[8D] Jenta mi var stor: 4550gr, 54 lang og 38,5 i hd omkrets[:D]syns dette virker sm et supert forum så jeg ville nå bli litt mer kjent da[:)] håper jeg er velkommen[:D]

hehe, ingen ting imot å snakke om bæsj[:D] blir av en eller annen mye "dritt" prat når man har små bebiser[8D]

Velkommen skal du være[:D]!

Hei thererse1983![:)]

Hjertelig velkommen til oss.

Håper du vil trives her hos oss.[:)]

Kjempe hyggelig at det stadig kommer nye synes jeg.[;)]

Gratulerer med jenta på etterskudd[:D]

takk for det[:D] prøvde å legge inn bilde men jeg er helt grønn når det gjelder data så tror samboeren min må hjelpe meg litt[8D]

ORIGINAL: therese1983

takk for det[:D] prøvde å legge inn bilde men jeg er helt grønn når det gjelder data så tror samboeren min må hjelpe meg litt[8D]

Det ligger noen "oppskrifter" under våre viktigste tråder på topp.[:)]

ok skal se om jeg får snublet meg fram[8D] hehe

det tror jeg helt sikkert jeg kommer til å gjøre, virker som en super gjeng altså[:D]

Velkommen til galehusgjengen

ORIGINAL: øssa

Velkommen til galehusgjengen

Håper du ikke blir skremt av oss[:D][:D]

skjønner ikke helt noe av det jeg heller[:)] prøve å la vær å bli skremt[8D]

ORIGINAL: munter

Hei thererse1983![:)]

Hjertelig velkommen til oss.

Håper du vil trives her hos oss.[:)]

Kjempe hyggelig at det stadig kommer nye synes jeg.[;)]

Gratulerer med jenta på etterskudd[:D]

Signerer[:D]