Hei hei

anilec

Glad i forumet
Hei april jenter. Var på ultralyd her om dagen. Da blei jeg satt frem til 30 april. Går vel over denne gangen også slik jeg gjorde med jenta mi i 2010.
Jeg er iallefall 27 år. Bor i lillestrøm. Jobber som helsefagarbeider i bolig :) gleder meg til å følge dere også :)
Slenger med et bilde fra ultralyd. Han mannen var sikker på gutt da vi ganske klart å tydelig så guttetiss <3
0cd3a9780b5aa1311abfdae0bd9e536c

Velkommen hit og gratulerer med gutt i magen. :)

Velkommen til oss og gratulerer så mye :) han gynekologen bruker jeg også! Veldig flink! :)

Aha oki de väl de eg og hade först men så var eg på tidlig ul å blev att fram en hel uke:eek: . Skall på ul imon igjen får se vad de sier da :-)
Ble satt frem bare 3 dager da, endrer seg vel på oul :) lykke til på ul i morra. Det er så gøy :)

Ble satt frem bare 3 dager da, endrer seg vel på oul :) lykke til på ul i morra. Det er så gøy :)
Ikkje alltid. Med mina 2 andra så endera det seg ikkje. de stemde samma plats eg var nå og på som me de 2 andra .

Ikkje alltid. Med mina 2 andra så endera det seg ikkje. de stemde samma plats eg var nå og på som me de 2 andra .
Okei. Håper det blir her da :) :)

Back
Topp