Hei hei

Velkommen skal du være! :) Masse lykke til med prosessen :D

Velkommen hit! :)

Velkommen hit og masse lykke til :)

Da ser det ut som det blir ivf på oss,etter 3 år med prøving.
Blir spennede å følge dere :)

Velkommen her, vi har også prøvd i 3 år og skal endelig igang med ivf:) så ser ut som om vi er I ganske lik situasjon. Masse lykke til

Velkommen hit og masse lykke til når dere kommer igang :)

Velkommen, kjære Bina :D Godt at dere endelig kom dere hit når spira likevel ikke sitter!

Velkommen, kjære Bina :D Godt at dere endelig kom dere hit når spira likevel ikke sitter!
Ja og nå som det har gått ett år siden exu og ikke har fått det til selv så var det på tide å sette i gang prosessen.
:)
Skulle helst ha begynt med forsøk i går :D

Velkommen her, vi har også prøvd i 3 år og skal endelig igang med ivf:) så ser ut som om vi er I ganske lik situasjon. Masse lykke til
Takk :) umenskelig lang tid å være prøver.
Men må blir det snart baby på oss :)

Håper det endelig klaffer for dere når dere kommer i gang, Bina! "Godt" å ha tatt steget fullt ut selv om det aldri er bra med nye medlemmer her inne. Er selv ikke i forsøk da jeg er ferdig med denne prosessen, men klarer ikke å slippe taket i de fine damene her inne. Lykke til videre! :)

Håper det endelig klaffer for dere når dere kommer i gang, Bina! "Godt" å ha tatt steget fullt ut selv om det aldri er bra med nye medlemmer her inne. Er selv ikke i forsøk da jeg er ferdig med denne prosessen, men klarer ikke å slippe taket i de fine damene her inne. Lykke til videre! :)
Om det ikke skulle klaffe ved noen av forsøkene så har vi iallefall prøvd det vi kan prøve tenker jeg.
Er litt blanede følelser rundt det hele kjenner jeg. Skulle jo helst klart det selv. Men sånn er det ikke.

Heisann og velkommen inn til oss <3 håper virkelig din fartstid her blir kortest mulig da :) :) :)

Velkommen, måtte ditt opphold her bli kort :-)

Back
Topp