Hei hei:)

Maggaat

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Hei ! Er vell på tide å introdusere meg selv!

Er ei jente på 24 år fra Telemark:) har ei lita frøken på 2,5 å er samboer med bf til både kyllingen i magen å prinsessa:) er 9+4 på vei, å sliter enormt med kvalme og oppkast. Men går opp i vekt så ikke noe å klage på der. Er fortida sykemeldt da jeg jobber på et kjøkken med altfor mange lukter!

Har forøvrig termin 25 september(men håper for Guds skyld kyllingen kommer før dette). :)

Håper på en like koselig å trivelig forum som med storesøster:)

Hei, og velkommen :D

Gratulerer, og velkommen hit! :)

Takk takk:) slitt litt med å akseptere dette sv, siden det ikke var planlagt, men begynner å gå seg til nå heldigvis :)

Så g
Så gøy med flere fra Porsgrunn her:)

Ja alltid koselig det! Har du vært i kontakt med noen jordmor? Sliter så med å velge, lyst å ha hu jeg hadde sist i Brevik, men tror hu bare er på sykehuset å ikke jm privat lenger! :/

Hei på deg jeg er 25 år og har ei på 3 år. Er 9+6 i dag og er også sykemeldt. Jobber på kjøkken jeg også, og siden jeg mista forrige gang har jeg fått beskjed om å holde meg i ro til vi er over de magiske 12 ukene :)

Ja alltid koselig det! Har du vært i kontakt med noen jordmor? Sliter så med å velge, lyst å ha hu jeg hadde sist i Brevik, men tror hu bare er på sykehuset å ikke jm privat lenger! :/
Nei, jeg tenkte jeg skulle ta kontakt med en snart. Dette blir vårt første barn så jeg har ingen erfaringer, så tar gjerne imot tips :-)

Hei på deg jeg er 25 år og har ei på 3 år. Er 9+6 i dag og er også sykemeldt. Jobber på kjøkken jeg også, og siden jeg mista forrige gang har jeg fått beskjed om å holde meg i ro til vi er over de magiske 12 ukene :)
Krysser fingre for at det sitter denne gangen:) ikke lenge igjen!!:)

Blir nok sykemeldt frem til sommersesongen på restauranten åpner så kan jeg fungere som servitør ute, for på kjøkkenet takler jeg ikke være!:p hehe.

Nei, jeg tenkte jeg skulle ta kontakt med en snart. Dette blir vårt første barn så jeg har ingen erfaringer, så tar gjerne imot tips :-)
Hmm ikke hørt så mye bra om søsterhjemmet så de holder jeg meg hvertfall unna. :s tenkte jeg sku spørre legen til fredag om de hadde en liste eller noe med jordmødre rundt her.

Back
Topp