Hei hei

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Jeg heter Nina og jenter en jente i juni :)
Jeg er ny her inne, så tips trenger jeg....

Hilsen Nina

Heisann igjen!!

Der va du ja...ser ut som du får bra til [8D]

Bare rop ut du [:D]

Her har du en link til en oppskrift på div her inne som jeg har laget.
Kansje det er noe av det du lurer på [;)]

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=219610

Kathrine

hei og velkommen hit til oss[:D] når i juni har du termi n?

Hei hei alle sammen ;)

Så kjekt det er å bli tatt så godt i mot[:)]
Nå når jeg svarer svarer jeg kun til deg squat eller til alle, vil svare sånn alle kan lese svaret mitt, men vett ikke hvordan jeg gjør det. Jeg trykker bare på "reply", men det er jo en reply knap på hvert innlegg?

Men håper alle dere kan lese dette.
Jeg heter Nina er 22 år og venter en liten jente 16 juni, jeg ble utrolig glad, har alltid drømt og ønsket meg en liten jente;) Men det viktigste var at hun var helt frisk....

Nå er det store diskusjons temaet navn hjemme, det er vanskelig.....

Hva med ere, hva venter dere og når?

Nina[:D]

Tusen takk ;)
Det er spennende og kjekt å snakke med folk i samme situasjon som en selv:)

Vett dere hvordan jeg kan få lagt inn et bilde på min profil, får bare opp feil melding at det er for stort[8|]

du må forminske bilet da,
det står hvordan i den oppskriften jeg har leget!
I linken der oppe!

Ja men trykker replay, da svarer du den personen. Men som regel så leser alle svaret å se hva du svarer!

hei og velkommen hit[:D]
for å få inn profilbilde må du forminkse det...
det gjør du ved å åpene bilde i paint der går du inn på strekk og forkyv så velger du 30 eller 40 % prøv deg frem..
håper du får til

Ja jeg ser dere har ver deres temin søyle på innleggene deres, hvordan får jeg det til`?
Men det er en ting til jeg ikke får til, mye pess dette her......sorry ;) Men jeg vet ikke hvordan jeg kommer inn i profilen min for å endre og legge bilde til å sånn? For når jeg trykker på Nina22 så komme eg inn men får jo ikke endre noe?

forresten har dere tips til jente navn?

jeg liker godt Linea og Emma ;)

øverst på siden her står det min profil...
så sånn kommer du deg inn

Hei og velkommen!!
En ticker kalles vel den søylen.. evt klikk på en som du liker.. da vil du komme inn på hjemmesiden og kan lage en som passer deg og din termin. Bare følg instruksene. [:D]

Hei igjen :)
er litt sånn frem og tilbake, tror eg fekk lagt inn bilde nå ,sjøl om kje ser det her....

er det noen fra rogaland her forresten?

Hei Nina! Og velkommen til oss.
Det er bare å spørre her, for vi er alltid behjelpelig.. Generelt så er det Kathrine som er datageniet vårt og hun er veldig flink til å forklare og hjelpe med både det ene og det andre...[:)] (Takk for det Kathrine[:D])

Du må legge bilde som avatar for at det skal vises.. slet litt med det først selv også...

Så trykk oppdater - men jeg tror Kathrine har forklart dette bedre en plass[:-]

Håper du trives her og finner ut om alle datagreiene... Det er en testside på generelt forum der du kan prøve deg litt frem

Lykke til

[:)]

Hei Pia[:D]

Takk for gode råd, skal prøve meg frem, vett du hva du skal ha?

Takk skal du ha...igjen!!

Jeg er ikke data-ekspert i det hele tatt, har bare lite å gjøre [8D]

Klem

Jeg skal på ultralyd på fredag, så håper og krysser fingrer på at jeg får høre det da..
Er sikker på at det blir jente da... har en magefølelse på det..

Men aner ikke[:D]

Føler åsså på meg at det er en jente, men vet heller ikke hvorfor!
Samma det...bare den holder seg der inne til uke 40 [8D]

Jeg sier at magefølelsen vil stemme.. gjorde det for meg. Sa det fra dag èn at det blir en gutt, så når jordmor sa på UL at det så mest sannsynlig ut til å bli en gutt så måtte samboeren min si til henne at det hadde jeg nevt opp til flere ganger. Er ofte slik sa jordmor... [:D]

og jeg får visst en av hver[:D] hehe litt heldig med den

Veldig greitt å få en av hver da.. Men det blir nok masse å holde fingrene i. Ja, dobbelt så mye.. [:D] Men er man i gang så er det kanskje like greitt? Hvordan går det med deg så langt i svangerskapet?

Back
Topp