Hei hei :)

Det går bra, men jeg blir sånn smått sprø av alt som skjer i kroppen, mildt sagt litt nervøs. men regner med det går seg til. nå er det ubehagelig å ha klær som strammer på magen helt neders, så sliter litt med hva jeg skal ha på meg :p
Nervøs for at noe skal gå galt eller noe annet? Kjøpe deg mammabukse :D Eller så ble det linket til en genial greie inne på før svangerskapet her om dagen.. En sånn strikk som kan festet i smekken på buksa for å utvide den.

Gratulerer!! :D

Gratulerer så mye!:) og velkommen hit til oss:)

Termin 13.februar med første frøet:)

Nervøs for at noe skal gå galt eller noe annet? Kjøpe deg mammabukse :D Eller så ble det linket til en genial greie inne på før svangerskapet her om dagen.. En sånn strikk som kan festet i smekken på buksa for å utvide den.

Kjempenervøs! Mista 2 ganger på kort tid, så da blir man nok litt nervevrak :p
Har mammabukse fra sist, eneste som går, orker ikek strekken i bukselinninga, buksa MÅ sitte ordentlig, ellers detter den av. :p

Har mammabukse fra sist, eneste som går, orker ikek strekken i bukselinninga, buksa MÅ sitte ordentlig, ellers detter den av. :p
Det skjønner jeg.. Håper du får god oppfølging?
Ja det er jo en fordel at buksa sitter på ja :D

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Cubus selges sånne løse bukser til 149kr genialt nå som jeg er så oppblåst :) det er beste buksa ever :) anbefales

Cubus selges sånne løse bukser til 149kr genialt nå som jeg er så oppblåst :) det er beste buksa ever :) anbefales

favorittbuksa mi siden svskapet med førstemann;)

nr 3 ventes 21.02.14♥

Åååja, tenkte august pga nicket ditt :p Men da har vi jo ganske så jevngamle ja :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

jeg som er født i august;) så artig da, gleder meg til å følge februargjengen:)

nr 3 ventes 21.02.14♥

Hehe, jeg synes de er helt forferdelige jeg da :p
Klarer ikke går ute i "joggebukse" eller noe som ligner på det, men jeg vet at det er meg som er sær :p

Back
Topp