Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Var masse her inne de første 3 mnd av svangerskapet, men det har dabbet av etterpå. Mye pga et internett som har vært nede, men også pga jobb og familie. Har en vilter 2-åring i hus så tiden løper avgårde
I dag er jeg 21 uker på vei, tror jeg
klarer ikke å holde helt styr på ukene i dette svangerskapet. Terminen er satt til 14. Juni, og inni magen gjemmer det seg en liten gutt
På den ordinære ul fant jordmoren det som kan være en hjertefeil på lillebror... Jeg skal tilbake igjen den 22.februar for å sjekke opp i det igjen. Håper så inderlig at de så feil på den o.ul. Men i verste fall blir det fødsel på Rikshospitalet og operasjon av lillebror rett etter fødselen...
Nå er jeg blitt 100% sykemeldt pga.bekkenløsning, og kommer antagligvis til å være det reten av svangerskapet. Det er ikke så veldig enkelt å tilrettelegge i jobben min, så sånn er det.
Nå håper jeg at jeg kan være mer delaktig her inne på forumet, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere junidamer
I dag er jeg 21 uker på vei, tror jeg
Nå er jeg blitt 100% sykemeldt pga.bekkenløsning, og kommer antagligvis til å være det reten av svangerskapet. Det er ikke så veldig enkelt å tilrettelegge i jobben min, så sånn er det.
Nå håper jeg at jeg kan være mer delaktig her inne på forumet, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere junidamer