Hei hei

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Var masse her inne de første 3 mnd av svangerskapet, men det har dabbet av etterpå. Mye pga et internett som har vært nede, men også pga jobb og familie. Har en vilter 2-åring i hus så tiden løper avgårde:)

I dag er jeg 21 uker på vei, tror jeg:p klarer ikke å holde helt styr på ukene i dette svangerskapet. Terminen er satt til 14. Juni, og inni magen gjemmer det seg en liten gutt;) På den ordinære ul fant jordmoren det som kan være en hjertefeil på lillebror... Jeg skal tilbake igjen den 22.februar for å sjekke opp i det igjen. Håper så inderlig at de så feil på den o.ul. Men i verste fall blir det fødsel på Rikshospitalet og operasjon av lillebror rett etter fødselen...

Nå er jeg blitt 100% sykemeldt pga.bekkenløsning, og kommer antagligvis til å være det reten av svangerskapet. Det er ikke så veldig enkelt å tilrettelegge i jobben min, så sånn er det.

Nå håper jeg at jeg kan være mer delaktig her inne på forumet, og gleder meg til å bli bedre kjent med dere junidamer;)

Da krysser vi fingre for at de så feil på OUL :-) fint at flere blir aktive, er så fint når man får litt liv på gruppa:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Håper virkelig at de så feil på ul, men om det blir operasjon har noen av verdens beste leger her i Norge :) Lykke til!

Takk takk;) Ja, de sa på sykehuset at om hjertefeilen skulle stemme så er de hvertfall forberedt på riksen med de beste legene! Men vi krysserv selvfølgelig alt vi har for at lillebror er helt frisk;)

Koselig at du blir mere aktiv, og krysser fingrene for at det ikke er hjertefeil. Men som de over her sier, så er det veldig flinke hjerteleger her i landet! :)

Back
Topp