Hei hei =)

Juli Spire

Flørter med forumet
Hei! :D

Melder meg inn her også jeg =)

Har menstermin 26 juni, men "sextermin" 2 juli :D (finnes det et bedre navn på den siste?)

Er gift, og vi har en gutt på 3 år fra før =)

Har prøvd en stund på nr 2 nå, og hatt 2 spontanaborter på litt under ett år. Håper spira sitter skikkelig denne gangen! :)

Jeg er gammel bruker med nytt nick. :) Tør ikke at noen finner ut hvem jeg er enda, siden det har gått galt før, og jeg ikke er mange ukene på vei. :) (Er vel 5 uker på vei med menstermin, rett over 4 med "sextermin")

Krysser fingre, tær og hengepupper for at alt går bra! =)

Heisann!

Velkommen til junijentan! Gratulerer masse med liten spire! Ska krysse alt æ har for at det går bra for dæ =D Æ har termin 25.juni, så da e vi kanskje like langt da!

velkommen hit.
Og gratulerer med spire i magen,
Håper den klorer seg fast og blir der til sommeren 2012.

Jeg har termin 20.juni.

Hei og gratulerer :)
Krysser fingre for deg!

Synes sextermin var et greit ord på det, jeg Da skjønner i alle fall alle hva du mener :)

Jeg har termin 2. juni, og har en sønn på snart 3 fra før :)

gratulerer så mye med ei junispire <3

Heisann!

Gratulerer med spire i magen, som vi krysser for at sitter bom fast!, og velkommen hit!=)

EL står for eggløsning og jeg regner med at med sexterminen mener du EL terminen.
Velkommen og gratulerer med spiren i magen :D

Tuuusen takk jenter! :D

Med sextermin mener jeg den dagen jeg hadde sex :D hehe.. 

Har hatt 5 ukers syklus siden forrige spontanabort, så EL aner jeg ikke når var. Tok EL tester også, men "fant" den liksom ikke.. :p

Gratulerer så mye :) Håper spira klorer seg fast denne gangen! 

Velkommen hit!! =D

Jeg har menstermin 27. juni.. sexterminen min rundt 30. juni-2.juli (hadde endel sex i denne perioden.. tok ingen sjanser.. hehe!! Aner derfor ikke helt sikkert)

Back
Topp