Hei Hei:)

MammateIda

Andre møte med forumet
Da flytter jeg inn her,testa positivt no i noen dager så er vel bare å begynn å tro på at jeg er gravid:)

Så da blir lille snuppa mi på snart 2 år storesøster:)

Gleda meg til å bli kjent med alle sammen her inne:)
 
Velkommen!

Håper d strømmer på med folk her inne fremover, følte meg så ensom i går ;-) Når har du beregnet termin? :-)
 
Føreløpig termin er 1.mai:) Du da?
Fødte i uke 39 sist gang,så kan bli april baby:)

Ja kommer vel snikende flere etter hvert tenker jeg:)

 
2. Mai her :) Har jo testet tidlig positivt, så da blir ventetida lang.. Gleder meg til å komme over IKM, blir litt mer virkelig da, når TR ikke kommer! :) IKM er på søndag, så de neste dagene kommer til å gå saakte.

 
Ja i know:) Bli noen laaaaaaaange uker og måneder:)
Men kjente det veldig på kroppen at noe var i gjære....akkurat som sist gang:) Så da måtte jeg jo bare teste:)

 


MammateIda skrev:
Ja i know:) Bli noen laaaaaaaange uker og måneder:)
Men kjente det veldig på kroppen at noe var i gjære....akkurat som sist gang:) Så da måtte jeg jo bare teste:)



Heldig du da :) Kjenner egentlig ikke stort enda jeg. Det som gjorde meg mistenksom var at tempen min ble mye høyere enn den pleier! Det kommer vel mer symptomer etterhvert :-) Har litt ømme brystvorter, og svake mensmurringer, men det pleier jeg alltid å ha før IKM.

Nå som jeg er forkjølet og hjemme fra jobb går ihvertfall dagen sakte! Sitter stort sett på BV og surfer på nett ellers. Orker ikke å gjøre noe annet ;P
 
Så herlig at vi blir flere her :)) Jippi og gratulerer :) 
Jeg har også termin 1. mai. Dagene går litt tregt her også. 
Men har fått meg ny jobb da, så har jo myyye å gjøre der, så håper
dagene går unna i en fei :D:D:D
 
Jeg kommer kanskje inn her, har egentlig ikke peiling når termin er.
Tror jeg er 4 uker, men usikker. Evt slutten på april begynnelsen på mai <3
 
Gratulere til alle sammen:)

Ja når man tester så tili så kommer ukene og månedene til å bli laaaaange:)
Godt å ha noe å gjer da ja:)
 


Idus87 skrev:
Jeg kommer kanskje inn her, har egentlig ikke peiling når termin er.
Tror jeg er 4 uker, men usikker. Evt slutten på april begynnelsen på mai <3


Da er det jo bedre å være med i Mai forumet ;) Så slipper du å se at alle andre føder i April forumet mens du selv sitter der med den digre kula og ingen baby!  Så kan du heller være av de første på Mai emoticon
 
Gratulerer :) Jeg har og termin 1.mai og fødte i uke 39 sist (39+3) så kan vel havne i april jeg og - men kommer til å holde meg her uansett :) Har en gutt på 19 mnd :)
 
Back
Topp