hei hei

Dina25

Glad i forumet
nå har jeg akkurat kommet hjem fra tyrkia.. det var bar såå deilig[:D] fått brev  fra sjukehuet ang ultralyd,noen som vet om man får greie på kjønnet? har jo lyst til det da: ) 4 måneder på vei og må jo innrømme at dette går unda.kjente det sparke for første gang i tyrkia også... tiihii[:)] 

Hei, og velkommen hit til oss! Viss du er heldig så kan du få vite kjønnet på ul ja, dersom bebien ligger riktig vei og sånt[:)]
Hvor i Tyrkia var du? Hvilket reiseselskap reiste du med? Skal til Tyrkia i slutten av Juni, derfor jeg er litt nysjerrig![:D]

Hei og velkommen hit til oss.

det var veldig bra altså,var ca 30 grader i sola... reiste med nazar reisebyrå. må bestilles på nett eller ringe. dro til side og det var veldig mye å se på. vært i marmaris før og var ikke så mye å se der men mere et parysted, ikke så stort i side men kan jo dra til antalia eller manargat når man er der.. det vil være ca 40 grader når du drar så smør deg skikkelig. merket at jeg flasset skikkelig,gravide tåler ikke så mye sol. billigere å bestille på nett. hadde litt vanskeligheter med flyturen hjem, de ville nok helst slippe å ha med en gravid en på fly... litt nervøs da[:o]

hei.
velkommen hit. Sydentur hørtes veldig godt ut. Skal bare med color fantasy i år tror jeg:P

har hatt lyst til å t den båten se men fikk veldig lyst på litt sol[:)]  Har hørt at den båten er utrolig fin men litt dyr om man skal shoppe... uansett deilig å bare komme seg bort da[;)]

ORIGINAL: Dina25

det var veldig bra altså,var ca 30 grader i sola... reiste med nazar reisebyrå. må bestilles på nett eller ringe. dro til side og det var veldig mye å se på. vært i marmaris før og var ikke så mye å se der men mere et parysted, ikke så stort i side men kan jo dra til antalia eller manargat når man er der.. det vil være ca 40 grader når du drar så smør deg skikkelig. merket at jeg flasset skikkelig,gravide tåler ikke så mye sol. billigere å bestille på nett. hadde litt vanskeligheter med flyturen hjem, de ville nok helst slippe å ha med en gravid en på fly... litt nervøs da[:o]

Vi har også bestilt med Nazar. Fikk jo tur i 14 dager med alt av mat og drikke inkludert til 6500 kr! Måtte bare slå til![:D] Men liker ikke at de var vanskelige med å la deg reise allerede nå, jeg kommer jo til å være ganske mye lenger når jeg skal reise..[&:] Men satser på at d går greit.. Skal passe på å smøre meg skikkelig ja, drikke mye vann og ikke være i sola for lenge av gangen[:)]

det var veldig billig da.. vi betalte 7200 vi og mat og drikke inkludert. hvor skal dere reise da? ta med papirer fra lege der det står at alt er helt topp med ang svangerskapet.... slipper du mere mas enn nødvendig[:)]

Vi skal til en plass 10 km utenfor Avsallar og 25 km utenfor Side. Her er link til hotellet: http://web2.nazar.no/inhol

Har du ting du vil anbefale? Mat som er god/ikke god? Hvordan gikk det med maten der nede, var maten gjennomstekt og sånt? Er litt bekymret for det jeg da skjønner du[8D] Hehe, jepp, skal få med meg erklæring fra legen, så slipper jeg noe mas[:)]

jeg var vel en smule hysterisk i førsten men spiste det meste[:)] ble sjuk sist gang se var litt mere nøye denne gangen.... ikke spis grønt bare... lander du i en storby så skaff deg et kart... vi gikk oss vill og da blir det liksom ikke noe gøy heller.. likte meg bedre på et lite sted uten masse trafikk: )

Oki, kjekt å vite! [:)] Spiste du ikke grønt i det hele tatt? Er maten der nede god da? Skal ta med egen matpakke til flyet[:)]

joda maten var bra [:D] tok også med mat på fly,fikk svett omelett på fly og tenkte på bakteriene da he he

Ahh...syden hørtes helt nyyydelig ut!!! Selv om det ikke er så verst vær her heller, så er det noe annet med syden gitt!!!! [:)]

Back
Topp