hei hei :)

Ninja traktor

Forelsket i forumet
Jeg melder meg inn her hos dere, testet positivt for to dager siden Er 3+2 nå og hååper at alt går bra hvis det gjør det så har jeg anslått termin 15 april Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Gratulerer med positiv Test!

Gratulerer!

Gratuleer og velkommen til April 2012 :)

Gratulerer og velkommen :D

Gratulerer

Ninja traktor skrev:
Jeg melder meg inn her hos dere, testet positivt for to dager siden Er 3+2 nå og hååper at alt går bra hvis det gjør det så har jeg anslått termin 15 april Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Hvilken test brukte du? Tidlig å teste positivt da, heldige du!! :-) GRATULERER!!!!! Jeg har IKM på lørdag og om det finnes en bebis inni der skal jeg også angivelig ha termin 15. April :-)

SleepingBeauty skrev:

Ninja traktor skrev:

Hvilken test brukte du? Tidlig å teste positivt da, heldige du!! :-) GRATULERER!!!!! Jeg har IKM på lørdag og om det finnes en bebis inni der skal jeg også angivelig ha termin 15. April :-)

Takk :) Jeg brukte a1 testa først på fredags ettermiddag fikk en svak strek, tok en på lørdagsmorgen den viste også en svak strek. Måtte til legen og teste meg i dag for har ikke gått opp for meg enda :) Og den viste positiv den også hehe. :) Masse lykke til med testingen :) Hadde vært gøy å hatt termin samme dagen :) Ikm min er på torsdag egentlig . Så at jeg fikk utslag når jeg var 3 uker er veldig tidlig men er tydeligvis veldig gravid da :P

Back
Topp