Hei hei!

Pinkie^pie

Glad i forumet
Jeg har nettopp testet positivt... Det kom egentlig som et sjokk, fordi på lørdag trodde jeg ho tante rød kom og jeg dro på fylla emoticon
Har jo hatt 3-4ganger sikkelig rosa på pappiret og noen ganger litt brunt, så jeg var sikker på tanta kom jeg men neida... Det slo meg igår når jeg fikk så vondt i ene sida at faktisk at jeg kan være gravid så derfor tok jeg 1 test idag, og e måtte ta en til fordi jeg trodde den var feil hehe.

Har ringt legen min nå da, og hun skal ringe meg oppigjen fordi jeg har faktisk ikke peiling på hvortid jeg har termim men meiner på jeg hadde sist menstrasjon den 26/5 men vet ikke hvor lenge syklustid jeg har heller fordi jeg sluttet med nuva-ring i mars så...
Neeeh litt sjokk tilstand her ennda, haha tror ikke på det før jeg får sett eller sikkelig bekreftelse, så jeg melder meg "stille" inn her hos dere.

View Raw Image" href="http://oi51.tinypic.com/11i08pi.jpg" class="thickbox">

Hei å velkommen til oss
Så ut som det ikke var noen tvil om at testene var positive iallefall :)

velkommen inn skal du være! da er du ca 6 uker på vei da viss du hadde mensen da. vanlig å ha en 28 dagers syklus med nuvaring, å viss du har fortsatt å hadd det etterpå, så er du vel 6 uker idag?! Vanlig å ha eggløsning 14dager før menstrasjon, så kan perioden før gjerne være lengre, viss syklusen er mer enn 28 dager.

Velkommen anyway!:)

Velkommen hos oss og gratulerer! veldig fine tester! Håper alt går bra med deg denne gangen!
(og med meg og :))

once more skrev:
Velkommen hos oss og gratulerer! veldig fine tester! Håper alt går bra med deg denne gangen!
(og med meg og :))

Ja det håper jeg også at det er våres tur nå <3
Var på UL istad da, fordi jeg små blør siden Lørdag.

Men hvordan gikk det på UL da? Så alt bra ut og hvor langt er du på vei?
Jeg fikk time til sjekk og ul neste uke, fredag, veldig spennende.......

Gratulerer! Jeg fikk veldig svake streker på mine tester og trodde det var skyggestreker. Ventet to dager og tok en digitaltest, og den viste gravid 1-2 uker :D

once more skrev:
Men hvordan gikk det på UL da? Så alt bra ut og hvor langt er du på vei?
Jeg fikk time til sjekk og ul neste uke, fredag, veldig spennende.......

Jeg lagde en ny tråd om det.
Nei han kunne ikke se noe eller altså han såg jo egget men kunne ikke si noe mer om det liksom.
Å siden min digitale clear blue viste 2-3uker siden befruktelse så er jeg vel bare 4-5uker på vei.
Så tok blodprøver idag og må ta nye på mandag da vet jeg mer hva som skjer.

mrsklara skrev:
Gratulerer! Jeg fikk veldig svake streker på mine tester og trodde det var skyggestreker. Ventet to dager og tok en digitaltest, og den viste gravid 1-2 uker :D

Min viste 2-3uker idag, så jeg håper HTC stiger nå da <3
Gratulerer til deg og alle andre her inne også håper virkelig spira sitter hos oss!

gratulerer:) håper alt er bra hos deg:) husker deg fra januarforumet, vi mistet nesten samtidig.... Gøy det kom en ny spire så raskt:) krysser armer å bein for at du får stigning på blodprøver:)

ksf skrev:
gratulerer:) håper alt er bra hos deg:) husker deg fra januarforumet, vi mistet nesten samtidig.... Gøy det kom en ny spire så raskt:) krysser armer å bein for at du får stigning på blodprøver:)

Nemmen er du her å du da?
Så kjekt <3 Håper det går bedre med oss begge denne gangen!

Pinkie^pie skrev:

Min viste 2-3uker idag, så jeg håper HTC stiger nå da <3
Gratulerer til deg og alle andre her inne også håper virkelig spira sitter hos oss!

Forskjell på sykluser ja :) Min må ha vært på 35 dager denne gangen. Pleier å være 30-32.

Heihei! Gratulerer og velkommen skal du være

Back
Topp